اخبار کسب و کار

تصاویر شماتیک از قاب نوکیا ۹ با پنج جای دوربین منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت HMD Global به تازگی اعلام کرده که مراسمی را در شهر دوبی و در تاریخ ۱۵ آذر ماه برگزار خواهد کرد. انتظار داریم در این مراسم شاهد معرفی سه گوشی نوکیا ۸.۱، نسخه جهانی نوکیا ۷.۱ پلاس که در حال حاضر با نام X7 در چین به فروش می‌رسد و همچنین شاهد گوشی ارزان قیمت نوکیا ۲.۱ پلاس باشیم. اگر خوشبینانه نگاه کنیم، ممکن است نوکیا در این مراسم یک سورپرایز هم برای ما داشته باشد و آن نوکیا ۹ پیورویو خواهد بود که با توجه به اطلاعات و تصاویر لو رفته، پنج دوربین در بخش پشتی این گوشی حضور دارند.

عکس سه بعدی که در بالا مشاهده می‌کنید، مربوط به قاب محافظ برای این گوشی است که احتمالا با توجه به تصاویر شماتیک از این گوشی ساخته شده است. در بخش پایینی این قاب همانطور که شاهد هستید، جایگاه بلندگو، پورت USB-C و یک محفظه دیگر وجود دارد که ممکن است به میکروفون و یا جک هدفون تعلق داشته باشد. در لبه سمت راست این قاب نیز شاهد جایگاه دکمه کم و زیاد کردن صدا و همچنین دکمه پاور هستیم. در بالای قاب نیز یک محفظه دیگر وجود دارد که ممکن است به میکروفون و یا جک هدفون تعلق داشته باشد. به طور کلی هنوز مطمئن نیستیم که این گوشی آیا جک هدفون خواهد داشت یا خیر.

در بخش پشتی این قاب اما هیجان‌انگیزترین نکته نوکیا ۹ مشاهده خواهد شد. در مجموع شاهد ۷ سوراخ روی قاب هستیم که یکی برای فلش LED و یکی هم برای سخت‌افزار فوکوس لیزری دوربین است. پنج محفظه دیگر اما به پنج دوربین این گوشی در بخش پشتی اختصاص خواهد یافت تا به این ترتیب شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌هایی باشیم که به زودی عرضه خواهد شد.

شما درباره حضور پنج دوربین در این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا با وجود این تعداد دوربین، نوکیا ۹ می‌تواند لقب بهترین دوربین موبایلی را به خود اختصاص دهد یا در این زمینه شکست خواهد خورد؟ پیش‌تر در یک پست بررسی کردیم که لزوما تعداد بیشتر دوربین در بخش پشتی به معنای نتیجه نهایی بهتر نخواهد بود و باید ببینیم نوکیا یا همان HMD با این پنج دوربین چه خواهد کرد.

منبع: GSMArena

The post تصاویر شماتیک از قاب نوکیا ۹ با پنج جای دوربین منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا