اخبار کسب و کار

تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد

رسانه نوا – ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد.

به گزارش رسانه نوا، ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری بخش نهایی این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد. در این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرّم ۱۵۲۴ نفر در قالب ۶۲۰ اجرای گروهی و انفرادی از ۲۷ استان و ۹۶ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات ارزیابی این مرحله پس مشاهده و بررسی آثار، در مجموع ۳۱۵ اجرا و ۱۰۱۱ نوازنده و خواننده را برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی پنجمین دوره جشنواره انتخاب کردند.

اجراهای حضوری بخش رقابتی جشنواره طی روزهای ۸، ۹، ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان شرکت کنندگان خواهد بود، این در حالی است که اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم ۵) نیز روز ۵شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ در تالار وحدت تهران با حضور شرکت کنندگان، علاقه مندان موسیقی ایرانی، هنرمندان و تعدادی از مدیران فرهنگی برگزار می شود.

پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال، توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می شود.

در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

نوشته تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا