اخبار کسب و کار

این زمستان سرد نیست!

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شماره صد‌و‌بیست‌و‌دوم هفته نامه “شنبه” با گفتگوی وحید رجبلو بنیانگذار استارتاپ توانیتو منتشر شد. وحید رجبلو که فقط دو درصد از بدنش کار می کند، توانسته بیش از ۲۰۰ سایت طراحی کند و در حال حاضر هم یک تیم ۱۲ نفره را راهبری می کند. بنیانگذار توانیتو معتقد است که جسم کمترین تاثیر را در موفقیت یا شکست آدم ها دارد و در انتظار جذب سرمایه برای ادامه کار استارتاپش است. رجبلو در این گفتگو تفصیلی از انگیزه هایش برای راه‌اندازی استارتاپ و آرزوهای دور و درازش حرف زده و اعتقاد دارد اگر استارتاپ او شکست بخورد موجب ناامیدی زیادی در جامعه می گردد.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام کنید.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته خود با عنوان #این_زمستان‌_سرد_نیست به موضوع تفکر اشتباه در مورد زمان شروع کارآفرینی می پردازد.

رضا جمیلی در یادداشت خود از مسیر پر اشتباه قطار استارتاپی ایران نوشته و راه حل برون رفت از این مسیر را انتقال تجربه از طرف شکست خورده ها می داند. جمیلی معتقد است باید هزینه شکست را در اکوسیستم پایین آورد و بی هراس از مواخذه شدن به معرفی استارتاپ های شکست خورده پرداخت.

در صفحه اکوسیستم جهان این شماره، گزارشی از اکوسیستم استارتاپی فناوری کشاورزی در آرژانتین منتشر شده و دلایل رشد اکوسیستم استارتاپی مرکز و شرق اروپا رو بررسی نموده است. علاقه مندان به اینترنت اشیا هم می توانند از برنامه های علی بابا و مای دیوایسز در دنیای اینترنت اشیا در این شماره بخوانند.

در صفحه «آغاز راه» این شماره شنبه، بنیانگذاران استارتاپ حقوقی آپلا از شروع به کار و اهداف استارتاپشان گفته اند. مهمانو و بدوپت از دیگر استارتاپ های شکل گرفته در یک سال اخیر هستند.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اسنپ تریپ در راه رتبه یک گردشگری ایران

The post این زمستان سرد نیست! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا