اخبار کسب و کار

ممکن است ایکس‌باکس وان یک مدل بدون دیسک درایو داشته باشد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گزارشی تازه از برنامه‌ی مایکروسافت برای عرضه‌ی مدلی جدید از ایکس‌باکس وان خبر می‌دهد؛ مدلی ار این کنسول که بدون دیسک درایو عرضه می‌شود و کاملا دیجیتال است. طبق این گزارش که از سوی خبرگزاری Thurrott منتشر شده، مایکروسافت برنامه دارد تا در بهار، این ایکس‌باکس وان جدید را وارد بازار کند.

در کنار این ایکس‌باکس وان تمام دیجیتال، مایکروسافت هم‌چنین به دنبال راه اندازی برنامه‌ای برای تبدیل نسخه‌های دیسکی بازی‌ها به نسخه‌های دیجیتال است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت در حال مذاکره با فروشگاه‌های بازی است تا افراد بتوانند بازی‌های دیسکی خود را تحویل دهند و آن‌ها را با نسخه‌ی دیجیتال جایگزین کنند.

این مدل جدید بدون دیسک با قیمتی ۲۰۰ دلار یا حتی پایین‌تر عرضه خواهد شد.

در حال حاضر ایکس‌باکس وان قیمتی ۲۹۹ دلاری دارد، ولی این مدل جدید بدون دیسک با قیمتی ۲۰۰ دلار یا حتی پایین‌تر عرضه خواهد شد.

هم‌چنین گفته شده که مایکروسافت در حال تغییر سخت‌افزار ایکس‌باکس وان اس فعلی است. این مدل برای عرضه در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده و در راستای کاهش هزینه‌های ساخت کنسول طراحی می‌شود؛ طوری که این مدل قرار نیست تغییری در سخت‌افزار و ظاهر کنسول ایجاد کند.

مدل جدید و بدون دیسک درایو ایکس‌باکس وان، در خانواده‌ی فعلی ایکس‌باکس جای می‌گیرد و ربطی به نسل بعدی ایکس‌باکس ندارد. نسل بعدی ایکس‌باکس فعلا با اسم رمز «اسکارلت» در حال توسعه است و طبق اخبار منتشر شده، شامل دو مدل است و در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

گزارش خبرگزاری Thurrott می‌گوید که مایکروسافت هنوز مطمئن نیست که آیا می‌خواهند در ایکس‌باکس نسل بعد یک دیسک درایو قرار دهند یا نه. اگر مایکروسافت با این مدل جدید ایکس‌باکس وان نتیجه‌های خوبی بگیرد، احتمال اینکه بخواهد دیسک درایو را از ایکس‌باکس بعدی حذف کند کم نیست؛ مخصوصا که این شرکت به تازگی تمرکز خود را روی سرویس اشتراکی گیم پس گذاشته است.

منبع: Gematsu

The post ممکن است ایکس‌باکس وان یک مدل بدون دیسک درایو داشته باشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا