اخبار کسب و کار

هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ جایگاه سامسونگ را تصاحب کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تمام کمپانی‌ها خواستار این هستند که در حوزه‌ی فعالیت خود مقام اول را داشته باشند. در صنعت گوشی‌های هوشمند، این عنوان در حال حاضر به سامسونگ تعلق دارد اما هواوی امیدوار است که تا سال ۲۰۲۰ بتواند تاج پادشاهی را از سامسونگ بگیرد و به بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند بدل شود.

هواوی همین حالا هم با پشت سر گذاشتن اپل به مقام دوم دست یافته است و به همین خاطر گرفتن مقام سامسونگ هدف دور از انتظاری به حساب نمی‌آید. این کمپانی گوشی‌های جذاب زیادی را روانه‌ی بازار کرده که از بین آن‌ها می‌توانیم به سری گوشی‌های پرچم‌دار P و میت اشاره کنیم که هم از جانب کارشناسان و هم از جانب کاربران مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند.

هواوی برای دستیابی به این هدف باید چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارد.

«ریچارد یو» (Richard Yu)، مدیرعامل بخش گجت‌های مصرفی هواوی در یک مصاحبه اختصاصی با CNBC گفته که آن‌ها در سال ۲۰۱۹ تقریبا هم رده‌ی سامسونگ می‌شوند و امیدوار است در سال ۲۰۲۰ سامسونگ را پشت سر بگذارند و مقام بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند را از آن خود کنند.

البته هواوی برای دستیابی به این هدف باید چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارد. به‌عنوان مثال در اوایل سال میلادی جاری، قرار بود هواوی همکاری خود را با اپراتورهای مخابراتی آمریکا برای فروش گوشی‌های خود آغاز کند ولی نهادهای قانون‌گذار اعلام کردند که این موضوع می‌تواند منجر به تهدید امنیت ملی شود و به همین خاطر این اپراتورها از این قرارداد پا پس کشیدند. همچنین برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا مانند Best Buy فروش گوشی‌های این شرکت را متوقف کرده‌اند. از آنجایی که بازار آمریکا یکی از مهم‌ترین بازارهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود، چنین وقایعی تاثیر زیادی در کاهش رشد فروش گوشی‌های هواوی دارد.

منبع: UberGizmo

The post هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ جایگاه سامسونگ را تصاحب کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا