اخبار کسب و کار

ظاهرا آیپد پرو جدید به‌راحتی خم می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی از کانال‌های یوتیوب به نام JerryRigEverything همواره ویدیوهای مختلفی از میزان دوام گجت‌های مختلفی را منتشر می‌کند و حالا این بار قرعه به نام آیپد پرو جدید افتاده که باید مقاومت خود را در برابر حرارت، خراش و خم شدن نشان بدهد.

علاوه بر خود آیپد، در این ویدیو شاهد کالبدشکافی قلم آن هم هستیم و می‌توانید قطعات داخلی آن را مشاهده کنیم. فرد موردنظر در این ویدیو می‌گوید که اپل همواره بر این نکته تاکید دارد که این آیپد گجت مناسبی برای طراحی است ولی این شرکت مشخصا نگفته که کدام جهت آیپد پرو مناسب انجام این کار است. به همین خاطر با یک تیغ، طرح اسپایدرمن را بر پنل پشتی این تبلت می‌کشد.

هرچند اپل ادعا می‌کند که برای پوشش لنز دوربین اصلی از کریستال یاقوت کبود استفاده کرده که مقاومت بسیار زیادی دارد، اما در مقایسه با یاقوت کبود واقعی، این پوشش لنز مقاومت چندانی در برابر خراش نشان نداد و در این ویدیو مقاومت آن را در سطح ۶ شماره‌گذاری کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد حتی اگر از یاقوت کبود برای پوشش لنز استفاده شده، ترکیب این ماده چندان خالص نیست.

آیپد پرو

مهم‌ترین بخش ویدیو، بخش خم کردن آیپد پرو جدید است و نشان می‌دهد که با فشار نسبتا پایین این تبلت به‌راحتی خم می‌شود. بعد از خم شدن، می‌توانیم ببینیم که ضعیف‌ترین بخش بدنه بخش مربوط به میکروفون و داک شارژ قلم اپل هستند و این دو بخش مقاومت چندانی در برابر خم شدن از خود نشان نمی‌دهند.

البته چنین موضوعی چندان هم عجیب نیست و به‌عنوان مثال در بررسی‌های انجام شده برای آیپد ۱۰.۵ اینچی مدل ۲۰۱۷ شاهد اتفاق مشابهی بوده‌ایم. آیپد پرو جدید نازک‌ترین آیپد پرو محسوب می‌شود و به همین خاطر در برابر چنین فشارهایی حساسیت زیادی دارد. در این ویدیو هم گفته می‌شود اگر می‌خواهید از این آیپد استفاده کنید، مراقب آن باشید تا به‌صورت ناخواسته خم نشود.

آیپد پرو

منبع: ۹To5Mac

The post ظاهرا آیپد پرو جدید به‌راحتی خم می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا