اخبار کسب و کار

HMD ماه آینده سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت HMD که صاحب‌ امتیاز برند نوکیا بوده و تمام گوشی‌های نوکیا در یکی دو سال اخیر توسط این شرکت ساخته و عرضه شده است، حالا وعده داده که در تاریخ ۱۴ آذر ماه، سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد کرد. در واقع این شرکت با یک پوستر تار که تصویر سه گوشی در آن مشخص شده و هشتگ #ExpectMore زیر آن نوشته شده، معرفی سه گوشی را وعده داده است. مدیر محصول شرکت HMD، آقای Juho Sarvikas اطلاعات بیشتری از دستگاه‌هایی که قرار است معرفی شود، اعلام نکرده است.

با بالابردن میزان روشنایی پوستر مذکور، به نظر می‌رسد که گوشی سمت چپ و گوشی میانی، دارای بریدگی در نمایشگرهای خود خواهند بود اما محصول سمت راست، هیچ بریدگی در نمایشگر خود ندارد. در حال حاضر انتظار داریم که گوشی نوکیا ۸.۱ با بریدگی نمایشگر معرفی شود. گوشی نوکیا ۷.۱ پلاس نیز که در کشور چین با نام X7 فروخته می‌شود، هنوز برای عرضه جهانی آماده نشده است. همچنین یک گوشی پایین رده با نام نوکیا ۲.۱ نیز انتظار داریم معرفی شود که نمایشگری با بریدگی خواهد داشت.

پوستر سمت راست، نسخه روشن شده از پوستر اصلی در فوتوشاپ است.

البته انتظار هم نداشته باشید که گوشی سمت راست در این تصویر، از نمایشگری کاملا بدون حاشیه بهره‌مند باشد. درواقع ممکن است این تصویر متعلق به نوکیا ۹ باشد که با توجه به تصاویر لو رفته از این گوشی، در بالا و پایین نمایشگر این دستگاه حاشیه وجود داشته و از این جنبه شبیه به پرچمداران سامسونگ است. البته نوکیا ۹ احتمالا از سیستم دوربین پنج گانه بهره‌مند خواهد بود که این مورد، این گوشی را بیش از همه برای ما هیجان انگیز می‌کند.

وب‌سایت GSMArena حدس می‌زند با توجه به زمان برگزاری این مراسم که در ماه دسامبر انتخاب شده، ممکن است شاهد پرچمدار نباشیم و صرفا سه گوشی میان‌رده جدید یا حتی گوشی‌هایی که پیش از این دیده‌ایم، برای عرضه به بازار جهانی معرفی شوند. شما در این زمینه چه فکر می‌کنید؟ آیا ممکن است Nokia 9 را بالاخره در تاریخ ۱۴ آذر ماه ببینیم؟

منبع: GSMArena

The post HMD ماه آینده سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا