اخبار کسب و کار

آپدیت جدید Wear OS عمر باتری را بهبود می‌بخشد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل گوگل خبر عرضه آپدیت جدیدی را برای Wear OS (که در گذشته تحت عنوان Android Wear از آن یاد می‌شد) اعلام کرد. هرچند گوگل برای نامگذاری این به‌روزرسانی عبارت H Update را انتخاب کرده ولی بعد از نصب، چنین عنوانی به نمایش در نمی‌آید و صرفا عبارت Wear OS 2.2 نشان داده می‌شود.

هنوز مشخص نیست چه لزومی به این نام‌گذاری گیج‌کننده بوده ولی در هر حال، این آپدیت تازه‌نفس قابلیت Battery Saver جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد و وقتی که شارژ باتری به کمتر به ۱۰ درصد می‌رسد، این قابلیت به‌صورت خودکار فعال می‌شود و نمایشگر ساعت هم تنها زمان را نشان می‌دهد. چنین کاری مطمئنا تاثیر زیادی در افزایش عمر باتری دارد.

همچنین در اوقاتی که از ساعت هوشمند خود استفاده نمی‌کنید، پس از ۳۰ دقیقه عدم استفاده، گجت مذکور به خواب عمیق می‌رود تا شارژ باتری بیش از این به هدر نرود.

در ضمن در اوقاتی که بین اپلیکیشن‌های مختلف ساعت هوشمند سوئیچ می‌کنید، خیلی راحت می‌توانید به اپلیکیشن اولیه برگردید و دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف این موضوع کنید. علاوه بر این، برای خاموش یا ریستارت کردن گجت مذکور دیگر لازم نیست به بخش تنظیمات مراجعه کنید و صرفا با نگه داشتن دکمه پاور می‌توانید گزینه‌های مربوط به خاموش کردن و ریستارت را مشاهده کنید.

گوگل اعلام کرده این آپدیت کم‌کم و طی چند ماه آینده برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS عرضه می‌شود، به همین خاطر برای دریافت آن نباید عجله کنید. در هر صورت ارائه این آپدیت نشان می‌دهد که گوگل هنوز این پلتفرم را به‌طور کامل رها نکرده و همچنان به فکر بهبود آن است.

منبع: GSM Arena

The post آپدیت جدید Wear OS عمر باتری را بهبود می‌بخشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا