اخبار کسب و کار

پیامک‌های کاربران پیکسل ۳ خود به خود حذف می‌شوند!

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به نظر می‌رسد گوگل هنوز توانایی عرضه یک گوشی بدون نقص را ندارد. از پیکسل نسل اول و دوم گرفته و حالا پیکسل نسل سوم، شاهد انواع و اقسام مشکلات عجیب و غریب هستند که البته اغلب با بروزرسانی نرم‌افزاری هم قابل حل بوده‌اند. صدای نویز بلندگوها، داغ شدن بیش از اندازه در زمان شارژ و برخی مشکلات در مدیریت حافظه رم در گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال را که کنار بگذاریم، این گوشی‌ها حالا یک مشکل عجیب و غریب جدید پیدا شده که در آن، پیامک کاربران حذف می‌شود.

گوگل قول داده مشکل مدیریت حافظه رم را در هفته‌های پیش رو و با عرضه یک بروزرسانی نرم‌افزاری حل کند. درواقع به نظر می‌رسد مشکل جدید از همین مشکل مدیریت حافظه رم نشات می‌گیرد. مدیریت بد حافظه رم در این گوشی پیش‌تر موجب این شده بود برخی عکس‌های گالری پاک شوند و یا حتی در حین استفاده از یک اپلیکیشن، شاهد بسته شدن آن اپلیکیشن باشیم. حذف شدن پیامک‌های قدیمی نیز احتمالا به همین بخش مربوط می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این رفتار عجیب از گوشی در کاربرانی مشاهده شده که بروزرسانی امنیتی ماه نوامبر را دریافت کرده‌اند. فعلا در حال حاضر بهتر است کاربران گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال بروزرسانی ماه نوامبر را نصب نکنند و یا قبل از نصب، از تمام پیامک‌های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند. گوگل نیز رسما اعلام کرده که از این مشکل آگاه است و به زودی برای رفع آن بروزرسانی نرم‌افزاری منتشر خواهد کرد.

داستان به مشکل خوردن مدیریت حافظه رم در این گوشی‌ها را شاید بتوان به نوعی به حافظه رم چهار گیگابایتی این گوشی‌ها ارتباط داد. دیگر شرکت‌ها معمولا پرچمداران اندرویدی خود را حداقل با حافظه رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌کنند و این مشکلات عجیب و غریب را هم ندارند. شاید بهتر بود گوگل نیز امسال قید رم چهار گیگابایتی را بزند و سراغ یک رم ۶ یا ۸ گیگابایتی برای پرچمداران خود برود. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post پیامک‌های کاربران پیکسل ۳ خود به خود حذف می‌شوند! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا