اخبار کسب و کار

هواوی از عرضه چهار دوربین در پرچمدار بعدی خود می‌گوید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در یک مصاحبه، آقای Walte Ji، مدیر بخش تجاری مصرف‌کنندگان هواوی در اروپا، بخشی از برنامه‌های هواوی برای پرچمدار سال آنده این شرکت را تشریح کرد. طبق گفته‌های وی، بیشترین تغییرات سال آینده پرچمداران هواوی را در بخش دوربین و در دو سری P و میت شاهد خواهیم بود.

جدا از گوشی تاشو این شرکت که از شبکه ۵G نیز پشتیبانی خواهد کرد و در نیمه اول سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، این شرکت برنامه‌هایی برای عرضه پرچمداران خود با چهار دوربین خواهد داشت که می‌توانند تا ده برابر زوم بدون افت کیفیت را عرضه کنند.

هواوی به این موضوع آگاه است که سامسونگ توانسته لقب عرضه اولین گوشی چهار دوربینه را با گوشی Galaxy A9 2018 به دست آورد اما این شرکت فکر می‌کند می‌تواند با چهار دوربین عملکرد بهتری را ارائه دهد. در این بین، هواوی فکر می‌کند زوم سه برابری اپتیکال و زوم پنج برابری هایبرید که ترکیب زوم دیجیتال و اپتیکال است کافی نبوده و بخش تحقیق و توسعه در شرکت هواوی در تلاش است تا بتواند زوم ده برابری را به پرچمدار سال آینده این شرکت برساند. هنوز مشخص نیست که این زوم ده برابری کاملا اپتیکال خواهد بود یا دوباره شاهد ترکیبی از زوم دیجیتال و اپتیکال را شاهد خواهیم بود. هرچه باشد، این شرکت با زوم پنج برابری اپتیکال ثابت کرده می‌تواند کیفیتی فوق‌العاده را این زمینه هم تحویل دهد.

Walter Ji همچنین استراتژی هواوی برای قبضه بازار گوشی‌های پرچمدار را هم تشریح کرد. درواقع هواوی به دنبال این است که در دنیای پرچمداران اندرویدی حرف اول را بزند و بازار را از بزرگ‌ترین رقیب خود یعنی سامسونگ برباید. این شرکت برنامه خاصی برای گوشی‌های میان‌رده و رده‌پایین در سال آینده نداشته و تمام تمرکز خود را روی پرچمداران خواهد گذاشت.

همچنین این غول تکنولوژی چینی در تلاش است تا دستگا‌ه‌هایی تحت گواهی Android Go نیز عرضه کند. تا به حال گوشی تحت این برنامه از طرف شرکت Huawei عرضه نشده و دلیل اصلی آن به این بر می‌گردد که هواوی فکر می‌کند اندروید خام جذابیت رابط کاربری EMUI را ندارد.

ما حدس می‌زنیم که پرچمدار سال آینده هواوی در سری پی که احتمالا با نام P30 عرضه خواهد شد، از چهار دوربین استفاده خواهد کرد و این خبر را می‌توان اولین شایعه برای این گوشی دانست. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟ مخصوصا اینکه اخیرا در پستی تشریح کردیم که ساخت گوشی‌های چهار دوربینه چالش بزرگی‌ است و ممکن است لزوما به موفقیت منجر نشود.

منبع: GSMArena

The post هواوی از عرضه چهار دوربین در پرچمدار بعدی خود می‌گوید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا