اخبار کسب و کار

«راز و نیاز» یاد درگذشتگان زلزله دلخراش کرمانشاه را گرامی داشت

رسانه نوا – سالار عقیلی و گروه «راز و نیاز» دوشنبه شب گذشته به یاد درگذشتگان زلزله دلخراش استان کرمانشاه روی صحنه رفتند.

به گزارش رسانه نوا، این گروه موسیقی به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در سالگرد زلزله کرمانشاه به دیدار مردم سر پل ذهاب رفت و به منظور همدلی و همراهی با خانواده های داغدیده کنسرتی در سالن احراز سرپل ذهاب اجرا کرد.

در این کنسرت رایگان حدود ۸ هزار نفر از مردم سر پل ذهاب، شنونده قطعاتی همچون «وطنم ای شکوه پابرجا»، «حانیه»، «کلنل»، «خون غزل»، «خوشه چین»، «ایران» و «وطن» بودند.

سالار عقیلی برای همدلی با مردم این شهر «آمان هی آمان» را هم اجرا کرد. «آمان هی آمان» که حاصل همنشینی ملودی های غمگین و فولک مردمان کُرد بود، با حال و هوای این روزها و سالگرد زلزله کرمانشاه همخوانی داشت. این بخش از اجرا به قدری حاضران در سالن احراز را تحت تاثیر قرار داد که با چشمانی گریان گروه «راز و نیاز» را همراهی کردند و با تشویق هایشان از سالار عقیلی و دیگر اعضای گروه خواستند باز هم برایشان «آمان هی آمان» را اجرا کنند.

سالار عقیلی درباره اجرای این کنسرت گفت: ما در گروه زار و نیاز، به عشق مردم کرمانشاه به خصوص مردم داغدیده سر پل ذهاب به آن دیار رفتیم و از شادی آنها شاد شدیم. دیدن خوشحالی این مردم دل آدم را خوش می‌کند. سر تعظیم فرود آوردیم به این همه صبوری و استقامت، به این همه متانت و امیدواری.»

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه افزود: «داغی که دل آنها مانده حاصل فاجعه بزرگی بود که فراموش کردنش برای هیچ کدام از ما ایرانی ها ممکن نیست. من و هنرمندان گروه «راز و نیاز» خواستیم کاری کنیم تا شاید برای لحظه هایی حال هموطنانمان خوب¬تر شود. همه ما ایرانیان با هم خواهر و برادریم و زمانی که به هم احتیاج داریم باید کنار هم باشیم. برای من این یک وظیفه بود. امیدوارم سر پل ذهاب و مناطق زلزله زده را بهتر از قبل بسازیم و شادی و نشاط را در چهره مردمش ببینیم. شادی آنها باعث شادی همه ماست.»

علیرضا دریایی، سهراب برهمندی، داوود منادی، سحاب تربتی، روزبه زرعی و حریر شریعت زاده اعضای گروه موسیقی «راز و نیاز» در این کنسرت بودند.

از اتفاق های جالب کنسرت گروه موسیقی «راز و نیاز» حضور هنرمند سر پل ذهابی بود که همزمان با اجرای گروه پرتره سالار عقیلی را طراحی کرد و پایان برنامه به این خواننده هدیه داد.

نوشته «راز و نیاز» یاد درگذشتگان زلزله دلخراش کرمانشاه را گرامی داشت اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا