اخبار کسب و کار

سامسونگ نسخه دو رنگ از گلکسی اس۹ را معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پس از معرفی گوشی هواوی P20 با ترکیب دو رنگ بنفش و آبی، دیگر شرکت‌ها نیز به این نتیجه رسیدند که استفاده از ترکیب دو رنگ، جذابیت زیادی برای کاربران دارد. حالا شرکت سامسونگ جدیدترین بازیگر این میدان است و دو پرچمدار خود یعنی گلکسی اس۹ و گلکسی اس۹ پلاس را در رنگ Ice Blue معرفی کرده که ترکیب دو تونالیته مختلف از رنگ آبی است و فعلا در کشور چین عرضه خواهد شد.

این عکس این دو گوشی در رنگ جدید است:

از زمان معرفی، سامسونگ چندین رنگ مختلف برای گلکسی اس۹ عرضه کرده است. از رنگ طلایی که با نام Sunrise Gold شناخته می‌شود گرفته تا رنگ قرمز که به صورت دقیق با نام Burgundy Red شناخته می‌شود را باید در این لیست بگذاریم. حالا رنگ جدید Ice Blue نام داشته که باید اعتراف کنیم، جذابیت خاصی به این گوشی بخشیده است.

متاسفانه این گوشی فعلا در کشور چین عرضه می‌شود و پیش‌فروش آن از امروز شروع شده است. قیمت این گوشی نیز تفاوتی با دیگر رنگ‌ها ندارد و مشخصات سخت‌افزاری آن نیز با دیگر نسخه‌های گلکسی اس۹، یکسان است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس۹ با رنگ جدید قیمتی حدود ۷۹۰ دلار و گوشی گلکسی اس۹ پلاس با رنگ جدید و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی تقریبا برابر با ۹۳۵ دلار دارد.

این قیمت‌ها صرفا مربوط به کشور چین است و این گوشی‌ها همراه با یک شارژر بی‌سیم در این کشور فروخته می‌شوند. شما درباره رنگ جدید Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus چه فکر می‌کنید؟ امیدواریم این رنگ جدید از این گوشی‌ها، به بازار کشور ما نیز راه پیدا کند.

منبع: GSMArena

The post سامسونگ نسخه دو رنگ از گلکسی اس۹ را معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا