اخبار کسب و کار

انتقام‌جویان فیلم محبوب مردم در سال ۲۰۱۸ شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جایزه انتخاب مردمی با شعار «برای مردم، توسط مردم» برگزار شد و فیلم‌های برگزیده به انتخاب مردم اعلام شدند. مارول با فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) برنده قاطع فیلم محبوب مردم بود. میان سریال‌های تلویزیونی هم «شکارچیان سایه» (Shadowhunters) در صدر قرار گرفت.

جهان سینمایی مارول برنده چندین جایزه شد از جمله اسکارلت جوهانسون که جایزه بهترین ستاره زن سال ۲۰۱۸ را از طرف مردم دریافت کرد. چدویک بوسمن و دانای گوییریا ستاره‌های فیلم «بلک پنتر» (پلنگ سیاه) به ترتیب برنده جایزه بهترین ستاره مرد سینما و بهترین ستاره فیلم‌های اکشن شدند.

هری شام جونیور و کاترین مک‌نامارا هم برای نقش‌آفرینی‌شان در سریال «شکارچیان سایه» برنده جایزه شدند. «ریوردیل» (Riverdale) برنده بهترین درام شد در حالی که سریال «نارنجی مد تازه است» (Orange is the New Black) توانست جایزه مردمی بهترین کمدی را به خانه ببرد.

مراسم امسال جایزه مردمی، مجری نداشت. جوایز مهمی که به انتخاب مردم به فیلم‌ها و سینماگران داده شد به شرح زیر هستند:

بهترین فیلم ۲۰۱۸

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت
فیلم ساخته برادران روسو که در آن همه ابرقهرمانان از کاپیتان آمریکا تا دکتر استرنج و بقیه جمع شده‌اند تا جهان را از نابودی توسط تانوس نجات بدهند. امتیاز فیلم در متاکریتیک ۶۸ از ۱۰۰ است اما دوستداران سینما آنقدر به آن علاقه نشان داده‌اند که امتیازش در imdb به ۸.۶ از ۱۰ رسیده و توانسته رتبه پنجاه و دوم را در میان ۲۵۰ فیلم برتر این سایت مرجع سینمایی کسب کند.

بهترین فیلم کمدی ۲۰۱۸

جاسوسی که از من روی برگرداند (The Spy Who Dumped Me)
اکشن-کمدی ساخته سوزانا فوگل که میلا کونیس بازیگر اصلی آن است. داستان دو زن به نام آدری و مورگان که دوستان خوب یکدیگر هستند و یکی از زن‌ها متوجه می‌شود که نامزدش که او را رها کرده درواقع جاسوس بوده. از اینجا به بعد دو زن وارد یک توطئه بین‌المللی می‌شوند. منتقدان فیلم را به شدت ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

بهترین فیلم اکشن ۲۰۱۸

انتقام‌جویان: جنگ ابدیت

بهترین فیلم درام ۲۰۱۸

پنجاه طیف آزادی (Fifty Shades Freed)
ساخته جیمز فولی که دنباله‌ای بر فیلم «پنجاه طیف خاکستری» است و باز هم داکوتا جانسون و جیمی دورنان در آن بازی می‌کنند. هر دو فیلم براساس یک سری کتاب عامه‌پسند ساخته شده‌اند و به رابطه عجیب و غریب عاشقانه میان یک پسر ثروتمند و یک دختر ساده می‌پردازند. فیلم اول هم اثر قابل توجهی نبود اما فیلم دوم از آن هم ضعیف‌تر است. امتیاز فیلم در سایت متاکریتیک ۳۱ از ۱۰۰ است.

بهترین فیلم خانوادگی ۲۰۱۸

خانواده شگفت‌انگیزان ۲
دنباله‌ای بر یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های پیکسار که برد بیرد ساخته است. درباره یک خانواده ابرقهرمان که البته می‌خواهند توانایی‌هایشان را مخفی نگهدارند. امتیاز متاکریتیک فیلم ۸۰ از ۱۰۰ است.

بهترین ستاره درام ۲۰۱۸

جیمی دورنان (پنجاه طیف آزادی)

بهترین ستاره مرد ۲۰۱۸

چدویک بوسمن (بلک پنتر)

بهترین ستاره زن ۲۰۱۸

اسکارت جوهانسون (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت)

بهترین ستاره کمدی ۲۰۱۸

ملیسا مک‌کارتی (پایه مهمانی/ life of the party)

بهترین ستاره اکشن ۲۰۱۸

دانای گوییریا (بلک پنتر)

بهترین سریال ۲۰۱۸

شکارچیان سایه

بهترین سریال درام ۲۰۱۸

ریوردیل

بهترین سریال کمدی ۲۰۱۸

نارنجی مد تازه است

بهترین سریال احیاشده ۲۰۱۸

دودمان (Dynasty)

بهترین شوی روزانه ۲۰۱۸

برنامه الن دی‌جنرس

بهترین شوی شبانه ۲۰۱۸

برنامه جیمی فالون

بهترین کنسرت ۲۰۱۸

تیلور سوییفت

شمایل مد ۲۰۱۸

ویکتوریا بکهام

منبع: deadline

The post انتقام‌جویان فیلم محبوب مردم در سال ۲۰۱۸ شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا