اخبار کسب و کار

اپل موارد معیوب آیفون X و مک‌بوک پرو را به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اپل اعلام کرده که موارد معیوب آیفون X و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی را به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند. آیفون X که بعد از معرفی آیفون XS و XS مکس و آیفون XR تولید آن متوقف شد، دارای مشکلی است که گاهی اوقات نمایشگر آن به ضربه انگشتان دست کاربران جواب نمی‌دهد و گاهی اوقات بدون دست زدن به آن، واکنش نشان می‌دهد. حالا پس از مدت‌ها، اپل این مشکل را پذیرفته و به افرادی که مالک آیفون X معیوب هستند اعلام کرده که این گجت‌ها را به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند.

علاوه بر این، تعدادی از لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی که فاقد تاچ بار هستند و در بین ژوئن ۲۰۱۷ تا ژوئن ۲۰۱۸ فروخته شده‌اند، مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد موارد مشکل‌دار از حافظه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی SSD بهره می‌برند. اپل می‌گوید فقط تعداد محدودی از این لپ‌تاپ‌ها با مشکل مربوط به حذف فایل‌ها و خرابی حافظه SSD مواجه شده‌اند. مالکان این لپ‌تاپ‌ها ابتدا باید از وجود این مشکل اطمینان حاصل کنند و سپس با مراجعه به مراکز مجاز مربوط به تعمیر محصولات اپل، این شرکت حافظه SSD را به‌صورت رایگان برای آن‌ها تعویض می‌کند.

از جمله دیگر برنامه‌های تعمیر شرکت اپل، می‌توانیم به تعمیر رایگان گوشی‌های آیفون ۸ که دارای بورد معیوب بودند و تعویض کیبورد برای مک‌بوک‌های جدید اشاره کنیم.

منبع: TechRadar

The post اپل موارد معیوب آیفون X و مک‌بوک پرو را به‌صورت رایگان تعمیر می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا