اخبار کسب و کار

آیفون‌های ۲۰۱۹ از آنتن‌های جدیدی استفاده خواهند کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مشهورترین تحلیل‌گر محصولات اپل، «مینگ چی کو»، ساعاتی پیش جدیدترین پیش‌بینی خود را در رابطه با تکنولوژی آنتن‌های موجود در آیفون های ۲۰۱۹ منتشر کرد. طبق پیش‌بینی «کو»، اپل از آنتن‌های مبتنی بر تکنولوژی «پلیمر کریستال مایع» (LCP) فاصله می‌گیرد و به سمت بهره‌گیری از تکنولوژی «پلی‌ایمید بهبودیافته» (MPI) حرکت می‌کند.

طبق گفته‌های «کو» دلایل زیادی برای این تصمیم اپل وجود دارد. اول از همه، دست اپل برای گرفتن تخفیف در خرید آنتن‌های مبتنی بر LCP چندان باز نیست و همچنین به دلیل سخت بودن فرایند تولید این آنتن‌ها، تعداد تولیدکننده‌های این تکنولوژی بیشتر نمی‌شود. همچنین «کو» می‌گوید آنتن‌های LCP تا حد زیادی آسیب‌پذیر هستند ولی آنتن‌های MPI به‌لطف فرمول‌های جدید فلورید می‌توانند عملکرد مشابه آنتن‌های LCP را ارائه کنند.

«کو» مشخصا پیش‌بینی کرده که آیفون های ۲۰۱۹ از ۴ آنتن MPI و ۲ آنتن LCP بهره می‌برند.

«کو» مشخصا پیش‌بینی کرده که آیفون های ۲۰۱۹ از ۴ آنتن MPI و ۲ آنتن LCP بهره می‌برند. در حال حاضر، آیفون XR، آیفون XS و XS مکس، همگی از ۶ آنتن LCP بهره می‌برند. تعداد کارخانه‌های تامین کننده آنتن‌های MPI برای آیفون‌های ۲۰۱۹ پنج عدد خواهد بود. به همین خاطر اپل با بهره‌گیری از این فناوری می‌تواند این قطعات را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند. آنتن‌های LCP موجود در این گوشی‌ها هم به‌گفته‌ی «کو»، تنها توسط یک شرکت ژاپنی تولید می‌شود.

کاربران معمولی چنین تغییری را احساس نخواهند کرد. در این گزارش «کو» آمده که آنتن‌های LCP و MPI نقش مهمی در بهره‌گیری گوشی‌های آیفون از فناوری ۵G ایفا خواهند کرد. مدتی قبل، «کو» پیش‌بینی کرد که نسل جدید سیستم فیس آی‌دی در آیفون‌های ۲۰۱۹ تعبیه می‌شود و آیپدهای جدید هم تا اوایل ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد.

منبع: ۹To5Mac

The post آیفون‌های ۲۰۱۹ از آنتن‌های جدیدی استفاده خواهند کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا