اخبار کسب و کار

بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ به یک بازی جدا تبدیل می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس خبر داده که ساخت محتوای دانلودی فاینال فانتزی ۱۵ را لغو کرده است و از بین چهار محتوای دانلودی برنامه ریزی شده، فقط یکی برای این بازی عرضه خواهد شد؛ طوری که پس از عرضه‌ی محتوای دانلودی Episode Ardyn تا چند ماه دیگر، پشتیبانی از این بازی به پایان خواهد رسید. با این حال، بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ به کار خود ادامه خواهد داد، ولی به صورت مجزا از بازی اصلی.

بخش چند نفره که سال گذشته به بازی اضافه شد، از این پس به صورت جداگانه کار خواهد کرد. این بخش که Final Fantasy XV Multiplayer: Comrades نام دارد به یک دانلود جداگانه تبدیل می‌شود.

کسانی که بخش Comrades را خریداری کرده بودند، به این بخش مجزا دسترسی خواهند داشت. با این حال، اسکوئر انیکس کاملا این بخش را از بازی فاینال فانتزی ۱۵ جدا می‌کند و دیگر بسته‌ی Season Pass شامل بخش چند نفره نخواهد بود. در همین راستا هم‌چنین قیمت Season Pass بازی از ۲۰ دلار به ۱۵ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

پس از جدا شدن بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ از بازی اصلی، محتوای جدیدی هم به آن اضافه خواهد شد. اسکوئر انیکس گفته است که ۱۰ غول‌آخر جدید برای این بخش چند نفره طراحی کرده‌اند و هم‌چنین قرار است مجموعه‌ی زیادی از لباس‌ها و سلاح‌های مختلف به آن اضافه شود.

با توجه به این که نسخه‌ی کامپیوتر فاینال فانتزی ۱۵ به صورت پیش‌فرض شامل بخش چند نفره است، اسکوئر انیکس آن را از نسخه‌ی کامپیوتر بازی حذف و جدا نخواهد کرد.

می‌توانید در ادامه تریلر جدیدی که از Final Fantasy XV Multiplayer: Comrades منتشر شده است را ببینید.

تغییرات جدید بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ از روز ۱۲ دسامبر اعمال خواهند شد. از این روز هم‌چنین امکان بازی کردن بخش Comrades از داخل فاینال فانتزی ۱۵ غیرفعال خواهد شد.

دانلود

  • mp4

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بخش چند نفره‌ی فاینال فانتزی ۱۵ به یک بازی جدا تبدیل می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا