اخبار کسب و کار

محتوای دانلودی فاینال فانتزی ۱۵ لغو شد، کارگردان بازی استعفا داد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پشتیبانی از فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV) و ساخت محتوای جدید برای این بازی قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۹ ادامه داشته باشد، ولی شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس تصمیم گرفته است تا بی‌خیال ساخت محتوای بیشتر برای فاینال فانتزی ۱۵ شود. اسکوئر انیکس برنامه داشت تا چهار محتوای دانلودی بزرگ دیگر برای فاینال فانتزی ۱۵ عرضه کند. ساخت سه محتوای دانلودی این بازی لغو شده و فقط یکی از چهار بسته‌ی الحاقی برنامه ریزی شده، عرضه خواهد شد.

اسکوئر انیکس چند ماه پیش بود که در قالب یک مراسم، از برنامه‌های خود برای پشتیبانی فاینال فانتزی ۱۵ گفت. چهار محتوای دانلودی دیگر برای این بازی در نظر گرفته شده بود. این بسته‌ها قرار بود هر کدام قصه‌ی شخصیتی متفاوت را به تصویر بکشند و روند بازی متفاوتی داشته باشند. چهار شخصیتی که قرار بود بسته‌ی الحاقی مجزای خود را دریافت کنند، Ardyn، Aranea، Lunafreya و خود شخصیت اصلی بازی یعنی Noctis بودند. فقط محتوای دانلودی شخصیت Ardyn عرضه خواهد شد و ساخت سه محتوای دانلودی دیگر لغو شده است.

تا به امروز سه محتوای دانلودی برای شخصیت‌های اصلی بازی فاینال فانتزی ۱۵ عرضه شده است و هر کدام از این بسته‌ها، روند بازی و قصه‌ی مختص خود را داشته‌اند؛ طوری که کنترل شخصیت‌های مختلفی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار داده‌اند. بسته‌ی الحاقی شخصیت Ardyn هم این روند را ادامه داده است؛ طوری که این محتوای دانلودی کاملا در زمان متفاوتی از بازی اصلی اتفاق می‌افتد و نقشه‌ی بزرگ و کاملا مجزایی از بازی اصلی دارد.

دانلود

  • mp4

به نظر می‌رسد کارگردان فاینال فانتزی ۱۵ از این موضوع راضی نبوده، چون «هاجیمه تاباتا» (Hajime Tabata) از شرکت اسکوئر انیکس استعفا داده است. طبق بیانیه‌ای که اسکوئر انیکس منتشر کرده، کارگردان فاینال فانتزی ۱۵ ماه گذشته از این شرکت استعفا داده و دیگر هیچ فعالیتی در اسکوئر انیکس ندارد. هاجیمه تاباتا پیغامی منتشر کرده و در آن نوشته است که او می‌خواهد شرکتی برای خود تاسیس کند. هاجیمه تاباتا مدیریت استودیوی بازی‌سازی «لومینوس پروداکشنز» (Luminous Productions) را در شرکت اسکوئر انیکس برعهده داشت.

طبق گفته‌ی اسکوئر انیکس، آن‌ها ساخت محتوای دانلودی فاینال فانتزی ۱۵ را لغو کرده‌اند تا استودیوی لومینوس پروداکشنز بتواند پروژه‌ی بازی جدیدی را شروع کند. این استودیو تمام این مدت مشغول ساخت محتوای دانلودی برای فاینال فانتزی ۱۵ بوده است. البته هاجیمه تاباتا اوایل سال جاری گفته بود که می‌خواهند ساخت یک بازی کاملا جدید را در این استودیو آغاز کنند؛ یک بازی که از نظر وسعت از فاینال فانتزی ۱۵ هم بزرگتر خواهد بود.

شرکت اسکوئر انیکس در گزارش مالی اخیر خود از برنامه‌هایی که برای لومینوس پروداکشنز دارد، صحبت کرده بود. در گزارش مالی این شرکت آمده بود که آن‌ها رویه‌ی کاری جدیدی را برای استودیوی لومینوس پروداکشنز در نظر گرفته‌اند و در همین راستا، ضرری ۳۳ میلیون دلاری را پیش‌بینی می‌کنند.

بازی Final Fantasy XV

کاملا واضح است که اسکوئر انیکس هنوز هم از اشتباهات بزرگ خود درس نگرفته و تصمیمات نادرست قرار است هنوز هم در این شرکت ادامه داشته باشند.

در ادامه می‌توانید تریلری که به مناسبت دو سالگی فاینال فانتزی ۱۵ منتشر شده است را ببینید.

محتوای دانلودی Episode Ardyn در ماه مارس سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد.

دانلود

  • mp4

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post محتوای دانلودی فاینال فانتزی ۱۵ لغو شد، کارگردان بازی استعفا داد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا