اخبار کسب و کار

اجرای گروه لیان در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد/ فقط محسن ابراهیم زاده می‌خواند

رسانه نوا – بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود در حالی که قرار بود فقط یک خواننده برنامه اجرا خواهد کرد و برنامه گروه موسیقی لغو شد.

به گزارش رسانه نوا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز برگزار می شود که کمیته برگزار کننده این مسابقه برنامه های ویژه ای را برای این مسابقه درنظر گرفته است. یکی از مسایلی که ظرف روزهای گذشته خبرساز شد حضور خواننده ای بود که قبل از این بازی برای حضار برنامه اجرا کند. از همین رو چند روز پیش محسن ابراهیم زاده خواننده جوان موسیقی پاپ ایران به عنوان خواننده بازی فینال انتخاب شد.

اما در کنار محسن ابراهیم زاده قرار بود که گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان نیز قبل از بازی فینال و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و برای میهمانان برنامه اجرا کند. قرار بود این گروه برنامه اش را برای شیخ سلمان و هیات همراه و میهمانان ویژه فینال اجرا کند اما به دلیل شلوغی برنامه های امروز این اجرا لغو شد. با توجه به حضور جیوانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال –فیفا در ایران در برنامه های میهمانان ویژه این مسابقه ترافیک به وجود آمد و همین باعث شد تا کنسرت گروه لیان در ورزشگاه آزادی لغو شود.

با این حساب تنها محسن ابراهیم زاده در بازی فینال موسیقی اجرا خواهد کرد و برنامه های موسیقی دیگر از جمله اجرای گروه لیان لغو شده است.

نوشته اجرای گروه لیان در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد/ فقط محسن ابراهیم زاده می‌خواند اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا