اخبار کسب و کار

احتمال عرضه دو گوشی پیکسل میان‌رده قوت گرفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ماه‌ها قبل شایعاتی در رابطه با احتمال عرضه‌ی حداقل یک گوشی پیکسل میان‌رده منتشر شد. حالا کارشناسان سایت Android Police با بررسی جدیدترین کدهای ARCore به نام‌های جدیدی بخورده‌اند که احتمال می‌دهند مربوط به این گوشی‌ها باشد. در بین گجت‌های جدیدی که از این مشخصه پشتیبانی می‌کنند، دو عنوان ناشناخته دیده می‌شود که با اسم رمز Bonito و Sargo در این فهرست قرار گرفته‌اند.

در بین گوشی‌های جدیدی که از این قابلیت بهره می‌برند، می‌توانیم به مواردی مانند میت ۲۰ ایکس، آنر ۸ ایکس، آنر مجیک ۲، وان‌پلاس ۶T و شیائومی می میکس ۳ اشاره کنیم. با توجه به اینکه گوگل معمولا برای اسامی رمز گوشی‌های خود از نام ماهی‌ها استفاده می‌کند، به همین خاطر گفته می‌شود نام‌های Bonito و Sargo مربوط به گوشی‌های ساخت گوگل است. اما این فقط یک احتمال به حساب می‌آید و شاید مثلا نوکیا برای اسامی رمز گوشی‌های جدید خود تصمیم گرفته از چنین عنوان‌هایی استفاده کند.

با این حال، این خبر جدید در راستای شایعاتی است که قبلا منتشر شده؛ در آن شایعات آمده بود که گوگل مشغول توسعه‌ی یک گوشی پیکسل میان‌رده است که از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ بهره می‌برد و احتمالا تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، احتمالا اسم رمز Sargo به گوشی کوچک‌تر اشاره دارد زیرا Sargo (شانک‌ماهی سفید) کوچک‌تر از Bonito (لذیذماهی) است. روی هم رفته فعلا فقط می‌توانیم حدس و گمان‌هایی را مطرح کنیم و در انتظار انتشار خبرهای بیشتر باقی بمانیم.

منبع: GSM Arena

The post احتمال عرضه دو گوشی پیکسل میان‌رده قوت گرفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا