اخبار کسب و کار

جیمز وان از پایان یافتن تمام مراحل تولید «آکوامن» خبر داد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جیمز وان کارگردان فیلم سینمایی «آکوامن» (Aquaman) خبر از پایان یافتن تمام مراحل پس از تولید این فیلم سینمایی داده و ظاهرا این اثر ابرقهرمانی کاملا برای اکران آماده شده است.

آکوامن فیلمی است که براساس یکی از‌ شخصیت‌های جهان دی‌سی ساخته شده. پیش از این در فیلم‎هایی مثل «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و «لیگ عدالت» هم شاهد حضور آکوامن بودیم. اما این فیلم سینمایی اولین اثر بلندی است که با تمرکز بر شخصیت آکوامن ساخته شده است. در هر سه فیلم «جیسون موموآ» (Jason Momoa) به ایفای نقش آکوامن پرداخته است.

وان می‌گوید گرچه شخصیت آکوامن با بازی جیسون موموآ در فیلم‌های قبلی هم تا حدودی شکل یافته بود اما تلاش شده با احترام به آنچه پیش از این بوده، یک شخصیت جدید و تازه طراحی شود که وجوه خاص و منحصربه‌فردی دارد.

وان که در پستی اینستاگرامی از پایان یافتن همه مراحل پس از تولید فیلم و آماده شدن آن برای اکران خبر داده، ساخت فیلم را محصول دو سال تلاش دانسته و از زحمات شبانه‌روزی تیم پس از تولید فیلم که در بخش‌های مختلف از جمله تدوین و صداگذاری‌ مشارکت داشته‌اند، تشکر کرده است.

ساخت این فیلم برای وان تجربه‌ای کاملا تازه و نو به حساب می‌آید. او‌ پیش از این‌ بخاطر کار روی پروژه‌هایی چون «اره» (Saw) و «احضار» (Conjuring) شناخته شده بود. وان می‌گوید برایش اهمیت ویژه‌ای داشت که یک فیلم مستقل برای آکوامن بسازد تا بتواند از طریق این فیلم صدای مستقل خود را داشته باشد.

وان که ساخت «خشمگین ۷» (Furious 7) را هم در کارنامه دارد می‌گوید بعد از ساختن احضار ۲ و خشمگین ۷ احساس کرده تمایل ندارد دوباره در پروژه‌هایی شرکت کند که کارگردان آن به نوعی برای ساخت فیلمی که همه چیزش از قبل مشخص شده، صرفا استخدام می‌شود. ظاهرا وان می‌خواسته روی پروژه‌ای کار کند که بتواند شخصیت خود، زیبایی‌شناسی بصری و نقش خود را در آن به جا بگذارد.

وان می‌گوید گرچه شخصیت آکوامن با بازی جیسون موموآ در فیلم‌های قبلی هم تا حدودی شکل یافته بود اما تلاش شده با احترام به آنچه پیش از این بوده، یک شخصیت جدید و تازه طراحی شود که وجوه خاص و منحصربه‌فردی دارد.

فیلم سینمایی آکوامن ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ (۳۰ آذرماه) در سینماها اکران خواهد شد.

The post جیمز وان از پایان یافتن تمام مراحل تولید «آکوامن» خبر داد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا