اخبار کسب و کار

Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان می‌آیند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

این طور که به نظر می‌رسد، قرار است دو شماره‌ی قدیمی هیتمن به کنسول‌های نسل فعلی بیایند. خبرگزاری Gematsu به تازگی کشف کرده است که دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution در نظام رده بندی سنی اروپا، برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان رده بندی سنی شده‌اند.

هر دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution در حال حاضر روی ایکس‌باکس وان و با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility اجرا می‌شوند.

به نظر می‌رسد که با نسخه‌های جدیدی از این دو بازی طرف باشیم و اطلاعات منتشر شده، درست باشند. اسم شرکت Warner Bros Entertainment به عنوان تهیه کننده‌ی دو بازی درج شده است. شرکت برادران وارنر کمتر از یک سال است که تهیه کنندگی مجموعه بازی‌های هیتمن را بر عهده گرفته و دو بازی Blood Money و Absolution هر کدام با تهیه کنندگی شرکت‌های دیگری ساخته و وارد بازار شده بودند.

بازی Hitman: Blood Money که قسمت چهارم این مجموعه بازی‌ها محسوب می‌شود، در سال ۲۰۰۶ روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن۲، ایکس‌باکس، ایکس‌باکس۳۶۰ و کامپیوتر وارد بازار شد. این بازی روندی بسیار عمیق و پیچیده را به مجموعه‌ی هیتمن وارد کرد؛ روندی شگفت‌انگیز که در قسمت بعدی شاهد آن نبودیم.

بازی بعدی یعنی Hitman: Absolution در سال ۲۰۱۲ روی پلی‌استیشن۳، ایکس‌باکس۳۶۰ و کامپیوتر عرضه شد. روند این بازی در مقایسه با قسمت‌های قبلی، خطی‌تر بود و آزادی عمل کمتری به بازی‌کننده داده می‌شد، ولی این روند خطی در خدمت قصه‌ی خوب بازی بود که در قسمت‌های دیگر وجود نداشتند.

احتمالا به زودی باید منتظر رونمایی نسخه‌های جدیدی از این دو بازی باشیم. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هر دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution در حال حاضر روی ایکس‌باکس وان و با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility اجرا می‌شوند.

جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های هیتمن به اسم Hitman 2 هفته‌ی آینده وارد بازار می‌شود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان می‌آیند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا