اخبار کسب و کار

سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌الهی در اُپرای «برانگیخته»

رسانه نوا – اُپرای «برانگیخته» با حضور سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌الهی دی ماه امسال در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسانه نوا، اُپرای «برانگیخته» که روایتی عاشقانه از «هفت شهر عشق عطار» است، در هفت پرده و با حضور سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌الهی روی صحنه خواهد رفت که در این اُپرا علاوه بر اجرای برخی آثار به عنوان خواننده، نقش آفرینی‌هایی را نیز به عهده خواهند داشت.

«اُپرا» آمیزه‌ای از موسیقی و نمایش است تا حقیقتی به تصویر کشیده شود و از ارزنده‌ترین پدیده‌های جهان موسیقی است.

از این رو برای خلق آثار اُپرایی باید در دو بخش موسیقی و نمایش عالِم بود تا پدیده‌ای درخور تحسین ایجاد شود.

«اُپرا» طی چندین قرن با تحولات فراوان، همه گونه رویدادها و سبک‌های موسیقی را تجربه کرده و به تکامل رسیده و مجموعه‌ای است از هنرهای مختلف اعم از موسیقی، ادبیات، فن بازیگری،حرکات آئینی و رقص، طراحی صحنه، دکور و کارگردانی.

درسال‌های اخیر تجربیات مختلف و البته محدودی از این گونه هنری در ایران روی صحنه رفته است و اُپرای «برانگیخته» در تلاش است با به کارگیری تجربیات و تحقیقات فراوان در این زمینه، اجرایی در خور شان و بسیار ویژه را با حضور بازیگران و ستاره‌های سرشناس سینمای ایران روی صحنه ببرد.
هنرمندان پیشکسوت و با سابقه‌ای چون اسفندیار قره باغی، ودود موذن، عباس عابدین‌زاده و… نیز سولیست‌های اُپرای «برانگیخته» هستند که در بخش‌های مختلف به هنرنمایی خواهند پرداخت.

گفتنی‌ است لیست بازیگران اُپرای «برانگیخته»، معرفی تیم کارگرانی و جزئیات بیشتری از این اجرا به زودی و همزمان با آغاز پیش فروش بلیت‌های این برنامه در اختیار رسانه‌ها و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نوشته سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت‌الهی در اُپرای «برانگیخته» اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا