اخبار کسب و کار

یک هفت‌تیرکش دیگر به قهرمان‌های Overwatch اضافه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت بازی‌سازی بلیزارد از جدیدترین شخصیت بازی Overwatch رونمایی کرده است. شخصیت جدید بازی «اش» (Ashe) نام دارد و در کلاس Damage یا همان DPS جای می‌گیرد.

شخصیت جدید Overwatch به مناسبت رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ رونمایی شده است. بلیزارد در مراسم افتتاحیه‌ی بلیزکان امسال انیمیشن جدیدی از مجموعه انیمیشن‌های Overwatch به نمایش گذاشت. این انیمیشن که روی شخصیت هفت‌تیرکش این بازی یعنی «مک‌کری» (McCree) تمرکز داشت، یکی دو شخصیت جدید را هم در خود جای داده بود. شخصیت Ashe که در این انیمیشن حضور داشت به عنوان قهرمان ۲۹ام بازی معرفی شد، ولی به نظر می‌رسد باید در آینده‌ی نزدیک منتظر دیگر شخصیت‌هایی که در این انیمیشن دیدیم به عنوان قهرمان‌های بعدی بازی باشیم.

اش دو نوع شلیک دارد؛ سلاح این شخصیت جدید اورواچ سریع شلیک می‌کند، ولی می‌توان با استفاده از آن نشانه‌گیری دقیق و آرامی هم داشت که قدرت شلیک را بالاتر می‌برد. اش می‌تواند دینامیت پرتاب کند که نه تنها صدمه‌ی زیادی وارد می‌کند، بلکه دشمنان را برای مدتی آتش می‌زند. قابلیت دیگر اش هم امکان پرتاب کردن دشمنان به عقب است. قدرت ویژه یا همان آلتیمیت اش، ربات خدمت‌کار این شخصیت را فرامی‌خواند که به سمت دشمنان حمله و آن‌ها را به هوا پرتاب می‌کند.

طبق گفته‌ی «جف کپلن»، کارگردان اورواچ، می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا هفته‌ی آینده شخصیت اش در سرورهای تست بازی اضافه شود. در حال حاضر بازی‌کننده‌هایی که در رویداد بلیزکان حضور دارند می‌توانند این شخصیت را تست کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر داستانی و تریلر گیم‌پلی شخصیت Ashe بازی Overwatch را ببینید.

تریلر داستانی شخصیت Ashe:

دانلود

  • mp4

تریلر گیم پلی شخصیت Ashe:

دانلود

  • mp4

منبع: PlayOverwatch.com

The post یک هفت‌تیرکش دیگر به قهرمان‌های Overwatch اضافه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا