اخبار کسب و کار

وارکرفت ۳ بازسازی می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بلیزارد خبر از بازسازی کامل بازی وارکرفت ۳ داده است. قرار است وارکرفت ۳ و بسته‌ی الحاقی آن، کاملا از نو دوباره ساخته و عرضه شوند. این بازسازی Warcraft III: Reforged نام گرفته است.

خبر بازسازی وارکرفت ۳ به مناسبت رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ و در طول مراسم افتتاحیه‌ی این رویداد اعلام شد. تمام شخصیت‌ها و محیط‌های بازی کاملا دوباره ساخته شده‌اند. بلیزارد حتی قصد دارد در Warcraft III: Reforged ابزار ساخت نقشه و ویرایش بازی را که در وارکرفت ۳ اصلی وجود داشت، قرار دهد؛ یعنی همان ابزار World Editor که به کمک آن Dota خلق شد.

قرار است بازی Warcraft III: Reforged در سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

بازسازی وارکرفت ۳ هم‌چنین کاملا با سرویس آنلاین فعلی بلیزارد یعنی بتل‌نت هماهنگ خواهد بود. بازی‌کننده‌ها می‌توانند با استفاده از بتل‌نت لابی‌های مختلف بسازند و به تجربه‌ی آنلاین خوبی از Warcraft III: Reforged داشته باشند. بلیزارد می‌گوید که تغییراتی هم در بالانس بازی ایجاد کرده است.

هر دو کمپین داستانی Reign of Chaos و The Frozen Throne کاملا بازسازی شده‌اند؛ طوری که می‌توان به بهترین شکل ممکن خط داستانی وارکرفت ۳ را به لطف این بازسازی تجربه کرد.

عرضه‌ی وارکرفت ۳ به سال ۲۰۰۲ بازمی‌گردد. بازی در زمان عرضه‌ی خود به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتر و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی تبدیل شد. پانزده سالی از عرضه‌ی بازی گذشته، ولی بلیزارد هنوز هم سراغ ساخت وارکرفت ۴ نرفته است. در عوض، بلیزارد دنیای بزرگ و عمیق وارکرفت ۳ را تبدیل به یک نقش‌آفرینی آنلاین کلان بزرگ کرد. بازی «دنیای وارکرفت» حتی امروز هم یکی از نقش‌آفرینی‌های آنلاین محبوب دنیاست.

قرار است بازی Warcraft III: Reforged در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. بدون شک تا قبل از عرضه‌ی بازی اطلاعات بیشتری از آن عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی رونمایی بازی، تریلر گیم‌پلی بازی و تریلر کمپین آن را ببینید. تصاویری از بازی را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

تریلر رونمایی:

دانلود

  • mp4

تریلر کمپین:

دانلود

  • mp4

تریلر گیم‌پلی:

دانلود

  • mp4

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post وارکرفت ۳ بازسازی می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا