اخبار کسب و کار

اسامی چهار فیلم جدید جیمز کامرون در جهان «آواتار» مشخص شدند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مدتی است که می‌دانیم جیمز کامرون قرار است چهار فیلم دیگر را به عنوان دنباله‌های فیلم سینمایی «آواتار» (Avatar) بسازد ولی در این مدت اطلاعات چندانی از فیلم‌های مذکور منتشر نشده است. حال بی‌بی‌سی گزارشی منتشر کرده و مدعی شده براساس برخی مستندات نام فیلم‌های جدید جیمز کامرون را می‌داند.
آواتار ساخته سال ۲۰۰۹ تا به امروز جایگاه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را با فروشی در حدود ۲.۸ میلیارد در اختیار دارد و احتمالا به همین دلیل هر خبری مربوط به دنباله‌های این فیلم برای رسانه‌ها واجد جذابیت بسیار است.

بی‌بی‌سی گزارشی منتشر کرده و مدعی شده براساس برخی مستندات نام چهار فیلم‌ جدید جیمز کامرون را که قرار است به عنوان دنباله آواتار اکران شوند، می‌داند.

پیش از این خبردار شده بودیم که جیمز کامرون در ادامه ساخت آواتار روی ساخت چهار فیلم دیگر به عنوان دنباله‌های این اثر سینمایی کار می‌کند. رسانه‌ها از این فیلم‌ها با عنوان آواتار ۲، آواتار ۳، آواتار ۴ و آواتار ۵ نام می‌بردند. همچنین اعلام شده بود که این فیلم‌ها به ترتیب در دسامبر سال ۲۰۲۰، دسامبر سال ۲۰۲۱، دسامبر سال ۲۰۲۴ و دسامبر سال ۲۰۲۵ اکران خواهند شد.
اما براساس مستندات جدید نام اولین دنباله «Avatar: The Way of Water» خواهد بود. فیلم بعدی «Avatar: The Seed Bearer» نام دارد. دنباله سوم تحت عنوان «Avatar: The Tulkun Rider» شناخته می‌شود و نهایتا چهارمین دنباله آواتار «Avatar: The Quest for Eywa» نام‌گذاری شده است.

کامرون پیش از این در اظهارنظری گفته بود با توجه به محتوای قسمت‌های بعدی قصد ندارد در دنباله‌هایی که بر فیلم سال ۲۰۰۹ می‌سازد از نام آواتار استفاده کند. با این وجود اگر گزارش بی‌بی‌سی و مستندات ادعا شده واقعیت داشته باشند مشخص می‌شود که ملاحظات مربوط به بازاریابی فیلم نظر کارگردان را تغییر داده است.

ظاهرا جیمز کامرون در ماه‌های گذشته مشغول فیلم‌برداری فیلم‌های سوم و چهارم این مجموعه بوده است. یک نکته جالب توجه اینجاست که عموما استودیوها و سرمایه‌گذاران حاضر به قبول ریسک چنین پروژه‌ای نیستند. ساخت چند فیلم سینمایی که فقط از سال ۲۰۲۰ می‌توان عیار موفقیت‌شان را سنجید.
با این حال به نظر می‌رسد وضعیت جیمز کامرون با سایر کارگردان‌ها متفاوت است. مردی که تا امروز کارگردانی ۲ عنوان اول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان را در کارنامه دارد می‌تواند هر استودیویی را برای هر شکلی از همکاری قانع کند.
باید منتظر ماند و دید در سال ۲۰۲۰ و پس از ۱۱ سال از اکران فیلم سینمایی آواتار، عملکرد اولین دنباله این مجموعه چگونه خواهد بود. فیلمی که باید با پرفروش‌ترین اثر تاریخ سینما رقابت کند و کار سختی در پیش دارد.

The post اسامی چهار فیلم جدید جیمز کامرون در جهان «آواتار» مشخص شدند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا