اخبار کسب و کار

ریدلی اسکات «گلادیاتور ۲» را می‌سازد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم سینمایی «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) که دنباله‌ای است بر فیلم مشهور گلادیاتور قرار است توسط ریدلی اسکات ساخته شود. ریدلی اسکات فیلم سینمایی گلادیاتور ساخته سال ۲۰۰۰ را هم کارگردانی کرده بود.
گلادیاتور در زمان ساخت خود هم در گیشه موفق بود و هم در جشنواره‌ها عملکرد قابل قبولی داشت. این فیلم سینمایی که دومین فیلم‌ پرفروش سال ۲۰۰۰ بود در هفتاد و سومین مراسم اسکار نیز نامزد ۱۲ بخش مختلف شد و نهایتا جایزه ۵ بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد نقش اصلی را تصاحب کرد.در عین حال فیلم به یکی از آثار مشهور هالیوود و ریدلی اسکات تبدیل شد.

حال در جدیدترین خبرها مشخص شده که اسکات به همراه پیتر کریگ فیلم‌نامه نویس، پروژه ساخت فیلم سینمایی گلادیاتور ۲ را به زودی آغاز می‌کنند.

تولید گلادیاتور ۲ قرار است به زودی آغاز شود. در حال حاضر اسکات مشغول ساخت یک مجموعه تلویزیونی است و احتمالا پس از پایان یافتن فیلم‌برداری این پروژه، ساخت فیلم جدید کلید می‌خورد.

اگر داستان فیلم قبلی را به یاد بیاورید ماکسیموس (با بازی راسل کرو) که پس از وقایعی که برای خانواده‌اش رخ می‌دهد، به بردگی‌ گرفته شده به دنبال انتقام گرفتن از کومودوس (با بازی خواکین فینیکس) است. کومودوس خواهری دارد به نام لوسیلا و خواهرزاده‌ای به نام لوسیوس. ظاهرا خط داستانی گلادیاتور ۲ تمرکز ویژه‌ای بر لوسیوس خواهد داشت.
تولید گلادیاتور ۲ قرار است به زودی آغاز شود. در حال حاضر اسکات مشغول ساخت یک مجموعه تلویزیونی است و احتمالا پس از پایان یافتن فیلم‌برداری این پروژه، ساخت فیلم جدید کلید می‌خورد.
ریدلی اسکات پیش از این هم نشان داده که نسبت به ساخت دنباله‌ فیلم‌های قدیمی‌اش بی‌علاقه نیست. او «بیگانه: کاوننت» را در سال ۲۰۱۷ و به عنوان دنباله‌ای بر فیلم «پرومته» و قسمتی دیگر از مجموعه «بیگانه» کارگردانی کرد. همچنین اسکات تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بلید رانر ۲۰۴۹» بود که دنباله فیلم «بلید رانر» به حساب می‌آید.
در حال حاضر اطلاعاتی درباره بازیگران فیلم گلادیاتور ۲ منتشر نشده است.

The post ریدلی اسکات «گلادیاتور ۲» را می‌سازد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا