اخبار کسب و کار

آنر نسخه‌های رنگارنگ از ایرپادز اپل را با نام فلای پادز معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

روز گذشته شرکت آنر که زیر مجموعه شرکت هواوی به حساب می‌آید، هدفون‌های وایرلس جدید خود را با نام فلای پادز و فلای پادز پرو معرفی کرد. این محصول از نظر ظاهری، شباهت غیر قابل انکاری با ایرپادز اپل دارد. شرکت هواوی نیز در ابتدای سال جاری میلادی، هدفون‌هایی با همین ظاهر و با نام فری بادز معرفی کرد و قرار بود نسخه جدید آن در کنار Mate 20 معرفی شود اما برنامه‌های هواوی تغییر کرد و این اتفاق نیفتاد. حال به نظر می‌رسد فری بادز ۲ درواقع همین آنر فلای پادز است که با تغییر نام و برند، از طرف شرکت آنر، معرفی شده است.

فلای پادز به بلوتوث نسخه ۵ مجهز است و استداندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارد. این استاندارد اگرچه مثل گوشی‌ها نیست اما حداقل می‌توان تایید کرد که در صورت ورزش کردن با این هدفون جدید، آسیبی به آن به واسطه عرق کردن کاربران، نخواهد رسید. از فلای پادز می‌توان برای پسخ دادن به تماس‌ها، کنترل موسیقی در حال پخش و همینطور کنترل دستیار صوتی آنر که YoYo نام دارد، استفاده کرد. باتری این هدفون‌ها ۴۲۰ میلی‌آمپری است که می‌تواند با یک بار شارژ، تا سه ساعت شارژ دهی داشته باشد. کیس این هدفون‌ها نیز می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژ اضافی را برای این هدفون‌ها به ارمغان بیاورد. این کیس را می‌توان هم با پورت USB-C و هم به صورت بی‌سیم، شارژ کرد.

فلای پادز از یک تکنولوژی به نام BoneID نیز استفاده می‌کند که درواقع با ترکیب فناوری تشخیص صدای کاربر و الگوی صدای استخوانی وی، قفل گوشی کاربر را می‌تواند باز کند. همچنین از این هدفون برای تایید پرداخت‌های موبایلی توسط WeChat و AliPay نیز می‌توان استفاده کرد.

فلای پادز از هم اکنون برای پیش‌خرید عرضه شده است. این هدفون در دو رنگ سبز کمرنگ و سفید با قیمت ۱۱۵ دلار عرضه می‌شود. یک نسخه پرو از این هدفون با نام FlyPods Pro نیز عرضه می‌شود که قیمتی حدود ۱۴۳ دلار دارد و در دو رنگ قرمز و سفید، قابل خریداری خواهد بود. فروش رسمی هر دو محصول از ۵ روز دیگر یعنی ۱۵ آبان ماه، آغاز خواهد شد.

منبع: TheVerge

The post آنر نسخه‌های رنگارنگ از ایرپادز اپل را با نام فلای پادز معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا