اخبار کسب و کار

احتمال معرفی اولین گوشی تاشو ال‌جی در نمایشگاه CES 2019

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پس از سال‌ها انتظار، گویا قرار است شرکت‌های بزرگ اولین گوشی‌های تاشو خود را رسما معرفی کنند. هرچند ساعاتی پیش شرکت کالیفرنیایی Royole اولین گوشی تاشو خود را معرفی کرد، ولی به‌نظر می‌رسد گوشی تاشو موردنظر هنوز برای عرضه گسترده آماده نیست و به همین خاطر همچنان بسیاری از کاربران چشم‌انتظار شرکت‌های بزرگی مانند ال جی و سامسونگ و هواوی هستند.

شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی قصد دارند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ اولین گوشی تاشو‌ خود را عرضه کنند.

شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی قصد دارند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ اولین گوشی تاشو خود را عرضه کنند و لنوو هم با استفاده از نمایشگر ال جی در حال ساخت تبلت تاشو است. از طرفی دیگر، با توجه به خبرهای منتشر شده، انتظار می‌رود شرکت‌های سامسونگ و ال جی در نیمه‌ی نخست سال گوشی‌های تاشو خود را عرضه کنند. تاریخ دقیق عرضه این محصولات هنوز مشخص نیست ولی Evan Blass که یکی از مشهورترین افشاکنندگان حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود، اعلام کرده که اولین گوشی تاشو ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 در ماه ژانویه رسما معرفی می‌شود.

در مورد طراحی و شکل و شمایل این گجت اطلاعات دقیقی در دست نداریم ولی به احتمال زیاد در ابتدا فقط تعداد محدودی از آن تولید می‌شود. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که شاید سامسونگ در همین نمایشگاه CES 2019 از اولین گوشی تاشو خود پرده‌برداری کند.

از دیگر موضوع‌هایی که هنوز نمی‌توان با قاطعیت صحبت کرد، در مورد قیمت چنین گوشی‌هایی است. در رابطه با گوشی تاشو سامسونگ که فعلا تحت عنوان گلکسی F از آن یاد می‌شود، به‌نظر می‌رسد با قیمتی حوالی ۲۰۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد و احتمالا گوشی تاشو ال‌جی هم قیمت مشابهی خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

The post احتمال معرفی اولین گوشی تاشو ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا