اخبار کسب و کار

گوشی ZTE Nubia X با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی پیش شرکت چینی ZTE گوشی Nubia X را رسما معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که از دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. اولین ویژگی ظاهری این گوشی که توجهات را جلب می‌کند، نسبت ۹۳.۶ درصدی نمایشگر اصلی به بدنه است. این نمایشگر از تکنولوژی LCD بهره می‌برد ولی در پنل پشتی، نمایشگر اولد تعبیه شده است. اندازه صفحه‌نمایش اصلی ۶.۲۶ اینچ و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ و نسبت تصویر آن هم ۱۹:۹ است. اندازه نمایشگر ثانوی ۵.۱ اینچ و نسبت تصویر هم مانند صفحه‌نمایش اصلی ۱۹:۹ است و در نهایت باید خاطرنشان کنیم که از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ بهره می‌برد.

قلپ تپنده‌ی گوشی Nubia X تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است و در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده. از لحاظ حافظه داخلی هم مدل پایه از حافظه ۶۴ گیگابایتی و گران‌ترین مدل هم از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند.

این گوشی فاقد دوربین سلفی است ولی به‌لطف بهره‌گیری از صفحه‌نمایش ثانوی، می‌توان از دوربین دوگانه اصلی برای گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کرد. دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ۲۴ مگاپیکسلی است که بر روی آن‌ها به ترتیب لنزهایی با دیافراگم F/1.8 و F/1.7 قرار گرفته است. همچنین به‌لطف بهره‌گیری از هوش مصنوعی، دوربین این گوشی قادر به تشخیص مناظر مختلف است و از سیستم فوکوس تشخیص فازی PDAF هم بهره می‌برد.

انرژی گوشی Nubia X را یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که به گفته‌ی شرکت ZTE به‌راحتی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. این گوشی همچنین به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد که نسخه‌ی ۶.۰.۲ رابط کاربری نوبیا بر روی آن قرار گرفته است.

گوشی Nubia X

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، تعبیه‌ی دو حسگر اثر انگشت در دو لبه‌ی آن است تا کاربران برای استفاده از این دو نمایشگر، هیچ مشکلی نداشته باشند. البته متاسفانه این گوشی فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌تری است.

گوشی Nubia X در رنگ‌های خاکستری، طلایی و آبی روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت مدل استاندارد ۶/۶۴ گیگابایتی ۴۷۳ دلار، مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۵۳۰ دلار و مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۶۰۲ دلار است. عرضه این گوشی در کشور چین از تاریخ ۵ نوامبر آغاز می‌شود و در مورد عرضه‌ی بین‌المللی آن هم چیزی اعلام نشده است.

منبع: GSM Arena

The post گوشی ZTE Nubia X با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا