اخبار کسب و کار

بریدگی نمایشگر ایسوس زنفون ۶ از همه عجیب‌تر است!

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سال ۲۰۱۸ مساوی است با سال عرضه گوشی‌هایی که دارای بریدگی در قسمت بالایی نمایشگر هستند. یک ویژگی مشترک در بین تمام بریدگی‌های نمایشگری که تا به حال دیده‌ایم، این بوده که این بریدگی‌ها همگی در وسط قسمت بالایی نمایشگر قرار گرفته بودند اما حالا با توجه به عکس‌های ایسوس زنفون ۶ شاهد عجیب‌ترین بریدگی نمایشگر بین تمام گوشی‌ها هستیم. همانطور که در عکس بالا شاهد هستید، در بالای نمایشگر این گوشی و در سمت راست، یک بریدگی قرار گرفته که در آن دوربین سلفی دستگاه قرار خواهد گرفت.

البته که این‌ها عکس‌هایی لو رفته هستند و شاید محصول نهایی متفاوت با این چیزی باشد که مشاهده می‌کنیم. اما اگر حقیقت دارند، سوال ما این است که «چرا؟». می‌توان جای بد این بریدگی را به دلیل کوچک بودن آن و احتمالا نادیده گرفته شدنش در طول استفاده، مورد بخشش قرار داد اما در نهایت چرا اصلا باید از اول چنین اتفاقی بیفتد؟

با توجه به خروجی بزرگ بلندگو در بالای این گوشی، شاید به دلیل قرار گیری بلندگوی بهتر، جایی برای قرار گیری دوربین سلفی وجود نداشته و ایسوس مجبور شده که دوربین را با یک بریدگی به سمت راست نمایشگر منتقل کند. اما آیا بهتر نبود ایسوس مثل سامسونگ قید بریدگی نمایشگر را می‌زد و مثل سامسونگ حاشیه‌ای در بالای نمایشگر قرار می‌داد؟

در بخش پایینی نمایشگر ایسوس زنفون ۶ نیز بدون اینکه خبری از بلندگوی دیگری باشد، شاهد یک حاشیه نسبتا بزرگ هستیم. در کل باید بگوییم طراحی جلویی این گوشی عجیب و نامتعارف به نظر می‌رسد و ایسوس می‌توانست بهتر از این‌ها عمل کند.

در پشت ایسوس زنفون ۶ اما خبری از طراحی نامتعارف نیست. در این قسمت شاهد سه دوربین هستیم. این اولین بار نیست که یک گوشی با سه دوربین در بخش پشتی عرضه می‌شود اما اولین بار است که یک گوشی ایسوس را با سه دوربین شاهد هستیم. هنوز اطلاعی از سنسورها و لنز‌های این دوربین‌ها در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این سه دوربین چه توانایی‌هایی دارند. سنسور اثر انگشت نیز در این قسمت مشاهده می‌شود و خبری از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر نیست.

امیدواریم ایسوس قابلیت‌های ویژه‌ای برای این گوشی پرچمدار در نظر گرفته باشد. بدون امکانات دندان‌گیر، بعید است که این گوشی، مخصوصا با محل قرار گیری دوربین سلفی، بتواند موفقیت خاصی را برای ایسوس به ارمغان بیاورد. شما درباره ایسوس زنفون ۶ چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post بریدگی نمایشگر ایسوس زنفون ۶ از همه عجیب‌تر است! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا