اخبار کسب و کار

آمریکایی‌ها به‌طور میانگین ۳ سال از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

آمریکایی‌ها به‌صورت میانگین برای خرید گوشی هوشمند جدید حدود ۲.۸۳ سال صبر می‌کنند. این آمار نتیجه‌ی یک پژوهش مفصل است که روز گذشته در یک گزارش روزنامه وال استریت ژورنال مورد استناد قرار گرفته است. دو سال پیش، آمریکایی‌ها برای خرید یک گوشی جدید به‌طور میانگین ۲.۳۹ سال صبر می‌کردند.

کاربران آمریکایی گوشی‌های اپل در مقایسه با کاربران گوشی‌های اندرویدی، مدت‌زمان بیشتری از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

نکته‌ی جالب توجه در مورد این آمار این است که کاربران گوشی‌های اپل در مقایسه با کاربران گوشی‌های اندرویدی، مدت‌زمان بیشتری از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. این شرکت می‌گوید که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸، میانگین استفاده از یک آیفون حدود ۲.۹۲ سال بوده ولی در مدت مشابه در سال ۲۰۱۶، این عدد ۲.۳۷ سال بوده است. کاربران اندرویدی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به مدت ۲.۶۶ سال و در دوره مشابه سال ۲۰۱۶ به‌مدت ۲.۴۴ سال از گوشی خود استفاده می‌کردند.

بیشتر آمریکایی‌ها گوشی‌های خود را با قراردادهای دو ساله می‌خرند و مبلغ آن را به صورت قسطی پرداخت می‌کنند. تا چند سال پیش، بسیاری از این افراد بلافاصله بعد از تمام شدن اقساط، گوشی‌ جدیدی را خریداری می­کردند، اما حالا به‌نظر می‌رسد آن‌ها دیگر مانند سابق عجله‌ای برای خریدن گوشی‌های جدید ندارند و ترجیح می‌دهند مدت زمان بیشتری از گوشی فعلی خود بهره ببرند. اگرچه هرساله گوشی‌های جدید مجهز به تراشه‌های سریع‌تر و ویژگی‌های جذاب‌تری روانه‌ی بازار می‌شوند، ولی اگر فردی طرفدار پروپاقرص تکنولوژی‌های جدید نباشد، گوشی کمی قدیمی هم به‌راحتی می‌تواند جوابگوی تمام نیازهای یک کاربر معمولی باشد.

منبع: Phone Arena

The post آمریکایی‌ها به‌طور میانگین ۳ سال از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا