اخبار کسب و کار

هجوم مردم برای پیش خرید خودرو بلافاصله پس از تصویب افزایش قیمت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

پس از کش و قوس‌های چند وقت اخیر در بازار خودرو و مطرح شدن انواع شایعات مختلف پیرامون افزایش قیمت خودروهای داخلی، در نهایت مجلس با افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی زیر ۴۵ میلیون تومان موافقت کرد. داریوش اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اعلام این خبر افزود:‌ در جلسه روز گذشته مقرر شد حدود ۷۰ هزار خودرویی که به دلیل نقص قطعه در پارکینگ‌ها وجود دارند، تکمیل و طی ۱۰ روز تا دو هفته آینده وارد بازار شوند.

در راستای این خبر از صبح امروز شرکت سایپا پیش فروش محصولات خود را با شرایط جدید آغاز کرد اما در فاصله تنها یک دقیقه از آغاز پیش فروش، سقف سفارش برخی از محصولات پر شد و به خاطر هجوم کاربران سایت پیش فروش از دسترس خارج شد.

پس از این اتفاق شرکت خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای از هجوم ۶میلیون نفر به سایت پیش فروش این شرکت خبر داد و اعلام کرد: برای مدیریت ثبت نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود؛ به این شکل که سایت هر ۱۵ دقیقه برای ۱۰ ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت نام پیدا کنند.

در این طرح جدید پیش فروش سایپا ۵۰ هزار خودرو عرضه خواهد شد که شامل سایپا ۱۳۱، ۱۳۲، ۱۵۱، تیبا ۱ و ۲، ساینا و وانت نیسان می‌شود. شرایط پیش پرداخت و اقساط این خودروها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

شرایط پیش فروش سایپا

ثبت نام در این پیش فروش تنها از طریق سایت فروش سایپا انجام می‌شود و هر فرد با کد ملی خود تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهند بود. همچنین افرادی که در ۱۸ ماه اخیر نسبت به خرید خودرو اقدام کرده‌اند، نمی‌توانند در این طرح خودروی جدیدی بخرند. در شرایط این بخش نامه اعلام شده که غیر از مبلغ پیش پرداخت مابقی هزینه خودرو نسبت به قیمت روز کارخانه محاسبه خواهد شد.

منبع: هفت صبح

The post هجوم مردم برای پیش خرید خودرو بلافاصله پس از تصویب افزایش قیمت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا