اخبار کسب و کار

بازی Vampyr هم به نینتندو سوییچ خواهد آمد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بازی خون‌آشامی Vampyr شاید موفقیت تجاری چندان خوبی نداشته باشد، ولی بدون شک یکی تجربه‌های خوب چند وقت اخیر صنعت بازی است. سازندگان بازی Vampyr خبر داده‌اند که می‌خواهند آن را به زودی روی کنسول قابل حمل نینتندو هم عرضه کنند.

زودتر از شهریور سال آینده باید انتظار عرضه‌ی بازی Vampyr را روی نینتندو سوییچ داشته باشیم.

خبر انتشار بازی Vampyr توسط شرکت تهیه کننده‌ی آن منتشر شده‌اند. گزارشی که شرکت Focus Home Interactive برای سهامداران خود فرستاده، به این موضوع اشاره می‌کند که آن‌ها می‌خواهند بازی Vampyr را روی نینتندو سوییچ عرضه کنند. در این گزارش آمده است:

«در سه ماهه‌ی سوم سال مالی، برای بالا بردن ظرفیت استفاده از بازی Vampyr و در پی موفقیت بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر، این بازی را هم‌چنین روی نینتندو سوییچ عرضه خواهیم کرد تا مجموعه‌ای جدید از مخاطب‌ها به آن دسترسی داشته باشند.»

سال مالی شرکت‌ها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند و نمی‌دانیم دقیقا منظور از سه ماهه‌ی سوم چیست، ولی معمولا سه ماهه‌ی سوم سال مالی در سپتامبر یا همان شهریور پایان می‌یابد؛ یعنی زودتر از شهریور سال آینده باید انتظار عرضه‌ی نسخه‌ای از بازی Vampyr را روی نینتندو سوییچ داشته باشیم.

بازی Vampyr یک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط استودیوی بازی‌سازی Dontnod Entertainment ساخته شده؛ استودیویی که آن را به خاطر ساخت بازی‌هایی مثل Remember Me و هم‌چنین Life is Strange می‌شناسیم. بازی Vampyr پس از عرضه بازخورد مثبتی داشته و کسانی که آن را تجربه کرده‌اند، قصه‌ی خوب و اتمسفر خاص آن را به عنوان بهترین بخش بازی می‌شناسند.

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی Vampyr هم به نینتندو سوییچ خواهد آمد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا