اخبار کسب و کار

رزیدنت اویل ۴ روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اسکایریم و رزیدنت اویل ۴ سر این موضوع که کدام روی پلتفرم‌های بیشتری عرضه شده، با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت بازی‌سازی کپ‌کام خبر داده است که «رزیدنت اویل ۴» (Resident Evil 4) سال آینده روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

البته فقط هم رزیدنت اویل ۴ نیست که روی کنسول قابل حمل نینتندو عرضه می‌شود. دو بازی معروف و قدیمی دیگر در مجموعه‌ی رزیدنت اویل هم به این کنسول راه پیدا خواهند کرد. در کنار رزیدنت اویل ۴، بازی‌های رزیدنت اویل ۱ و رزیدنت اویل زیرو هم روی نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی رزیدنت اویل ۱ برای عرضه روی نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتری درباره‌ی نسخه‌ی سوییچ این بازی‌ها منتشر نشده است، ولی کپ‌کام گفته است که به زودی درباره‌ی آن‌ها بیشتر صحبت خواهند کرد.

کپ‌کام سال‌ها پیش نسخه‌ای از رزیدنت اویل ۴ را برای کنسول Nintendo Wii هم عرضه کرده بود. در این نسخه‌ی بازی امکان استفاده از حسگرهای حرکتی این کنسول برای نشانه گیری دقیق و بسیار بهتر وجود داشت. امیدواریم کپ‌کام روی نسخه‌ی سوییچ هم از حسگرهای حرکتی دسته‌ی این کنسول برای نشانه گیری استفاده کند.

بازی رزیدنت اویل ۴

مطمئنا به زودی درباره‌ی این بازی‌ها و کیفیت اجرای آن‌ها روی نینتندو سوییچ بیشتر خواهیم شنید. در حال حاضر فقط می‌دانیم که رزیدنت اویل ۴، رزیدنت اویل ۱ و رزیدنت اویل زیرو قرار است در سال ۲۰۱۹ روی این کنسول عرضه شوند.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post رزیدنت اویل ۴ روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا