اخبار کسب و کار

فراخوان دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر شد

رسانه نوا – فراخوان دومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» که از سوی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد و خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش رسانه نوا، این جشنواره به هنرجویان موسیقی اختصاص داشته و دارای بخش های تکنوازی، دونوازی و اجرای گروهی است که گروه ها و افراد متقاضی با توجه به سوابق اجرایی خود پس از ارزیابی اولیه در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند پس از دریافت فراخوان جشنواره و مطالعه آئین نامه ، فرم های مربوطه را تکمیل و به همراه نمونه آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و یا بطور حضوری برای ثبت نام اقدام کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان آذر ۹۷ خواهد بود و اولویت با افراد و گروه هایی است که زود تر برای ثبت نام اقدام کرده اند. همچنین پس از مرحله داوری در دی ماه، مراسم اختتامیه با معرفی برگزیدگان جشنواره در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است، دومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱۴، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و موسسه نوای شیدایی برگزار می‌شود.

نوشته فراخوان دومین جشنواره موسیقی امیر جاهد منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا