اخبار کسب و کار

سرویس جیمیل گوگل ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سال‌ها پیش، بسیاری از کاربران اینترنت برای ساختن اکانت ایمیل از سرویس‌های معروفی مانند هات‌میل و یاهو استفاده می‌کردند. با این حال، گوگل تصمیم گرفت وارد این عرصه شود و با معرفی جیمیل و با ارائه‌ی ظرفیت‌های هنگفت و رابط کاربری ساده و سبک، خیلی سریع توانست توجه حجم عظیمی از کاربران را جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل بدل شود.

سرویس جیمیل حالا دارای ۱.۵ میلیارد کاربر فعال است.

حالا پس از سال‌ها، داشتن اکانت جیمیل دیگر یک چیز عجیب محسوب نمی‌شود (در حقیقت، حالا داشتن اکانت هات‌میل بسیار عجیب است). روز گذشته، اکانت رسمی گوگل توییتی را منتشر کرد که در آن آمده سرویس جیمیل دارای ۱.۵ میلیارد کاربر فعال است.

باید خاطرنشان کنیم این آمار به معنای وجود ۱.۵ میلیارد افراد واقعی که در سرتاسر دنیا از جیمیل‌ استفاده می‌کنند، نیست. زیرا بسیاری از افراد از ایمیل‌های مختلفی استفاده می‌کنند (مثلا یکی برای امور شخصی و دیگری برای امور کاری) و به همین خاطر افراد اصلی استفاده کننده از این سرویس کمتر است؛ اما هنوز هم چنین آماری یک موفقیت بسیار بزرگ برای گوگل محسوب می‌شود.

به‌عنوان مقایسه باید بگوییم که فیس‌بوک هم دارای بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال است.

منبع: UberGizmo

The post سرویس جیمیل گوگل ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا