اخبار کسب و کار

جزییات تازه‌ای در مورد گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو سامسونگ مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طی مصاحبه‌ی یکی از منابع آگاه با خبرگزاری Bloomberg، بخشی از برنامه‌های سامسونگ برای اوایل سال ۲۰۱۹ مشخص شده است. طبق این گزارش، سامسونگ مشغول توسعه ۳ مدل از گلکسی اس ۱۰ است که یکی از آن‌ها احتمالا از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و این شرکت به‌زودی اولین گوشی تاشو خود را معرفی خواهد کرد.

سری گوشی گلکسی اس ۱۰ متشکل از ۳ گوشی خواهد بود. یکی از آن‌ها مجهز به نمایشگر ۵.۸ اینچی AMOLED است که از لبه‌های خمیده بهره می‌برد، در پنل پشتی دوربین سه‌گانه (معمولی، اولترا واید و تله‌فوتو) تعبیه شده و در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی قرار دارد. مدل پلاس هم در کل مانند همین گوشی خواهد بود با این تفاوت که از نمایشگر بزرگ‌تری بهره می‌برد.

ارزان‌ترین مدل گلکسی اس ۱۰ مجهز به نمایشگر AMOLED تخت است و احتمالا حسگر اثر انگشت آن در کنار بدنه خواهد بود. در این گزارش به تعداد دوربین‌های اصلی این مدل اشاره‌ای نشده اما طبق شایعات منتشر شده، می‌توانیم انتظار دوربین واحد را داشته باشیم.

در مورد گوشی تاشو سامسونگ، در این گزارش آمده که سامسونگ می‌خواهد در این بازار خاص حرف اول را بزند و از آنجایی که هنوز هیچ شرکتی چنین گوشی هوشمندی را روانه‌ی بازار نکرده، سامسونگ امیدوار است بتواند بخش اعظمی از این بازار را از آن خود کند. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که هواوی هم قرار است به‌زودی اولین گوشی تاشو خود را روانه‌ی بازار کند. مدتی پیش گزارش‌هایی منتشر شد که سامسونگ پیش از آغاز سال ۲۰۱۹ از گوشی تاشو خود پرده‌برداری خواهد کرد که احتمالا وقوع چنین چیزی بسیار بعید است.

منبع: GSM Arena

The post جزییات تازه‌ای در مورد گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو سامسونگ مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا