اخبار کسب و کار

شیائومی می میکس ۳ معرفی شد؛ طراحی کشویی و عرضه مدل ۵G

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بالاخره بعد از انتشار شایعات، تیزرها و گزارش‌های مختلف، شیائومی از گوشی می میکس ۳ رسما پرده‌برداری کرد. این گوشی پرچم‌دار از اسلایدر مغناطیسی بهره می‌برد که برای دوربین سلفی تعبیه شده و در مجموع از ۴ دوربین بهره می‌برد.

اندازه نمایشگر AMOLED این گوشی ۶.۴ اینچ است و نسبت نمایشگر به بدنه هم ۹۳.۴ درصد و رزولوشن آن هم فول HD پلاس است. دوربین سلفی دوگانه در اسلایدر آن تعبیه شده و متشکل از دو دوربین ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی اصلی از سنسور سونی IMX576 بهره می‌برد که اندازه‌ی پیکسل‌های آن ۱.۸ میکرومتر و در محیط‌های کم‌نور، با تبدیل ۴ پیکسل به یک پیکسل، می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی را ثبت کند. البته این کار رزولوشن عکس نهایی را به ۶ مگاپیکسل می‌رساند.

در پنل پشتی این گوشی هم دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و سنسور اصلی آن سونی IMX363 است که از پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۴ میکرومتر بهره می‌برد و بر روی آن لنزی با دیافراگم f/1.8 قرار دارد. دوربین ثانوی هم مجهز به لنز F/2.4 و اندازه پیکسل‌های سنسور آن ۱.۰ میکرومتر است.

همچنین این گوشی از یک حالت شب جدید بهره می‌برد که با ترکیب فریم‌های مختلف می‌تواند نور عکس‌های گرفته شده در محیط‌های تاریک را افزایش و نویز آن‌ها را کاهش دهد. شیائومی برای اینکه قابلیت این مشخصه را به رخ بکشد، تصاویر گرفته شده در این حالت با گوشی‌های می میکس ۳ و هواوی P20 پرو را نمایش داد.

می میکس 3

همچنین مطابق معمول این گوشی هم با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند مناظر مختلف را شناسایی کند. علاوه بر این، دوربین این گوشی می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند ولی معلوم نیست که آیا این سرعت حقیقی خواهد بود یا اینکه به‌صورت نرم‌افزاری امکان‌پذیر می‌شود.

قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و در کنار آن ۶ یا ۸ یا ۱۰ گیگابایت حافظه رم قرار دارد و حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و اثری از جک هدفون هم دیده نمی‌شود. می میکس ۳ از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و برای شارژ سیمی باید پورت USB-C مورد استفاده قرار بگیرد و در ضمن باید به شارژ بی‌سیم آن هم اشاره کنیم که تا حداکثر توان ۱۰ وات را پشتیبانی می‌کند.

شیائومی اعلام کرده که در سه‌ماهه نخست ۲۰۱۹، مدل ۵G گوشی می میکس ۳ عرضه خواهد شد و این شرکت عرضه این گوشی در اروپا را تایید کرده ولی در مورد دیگر بازارها اظهارنظر نکرده است.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 10 بهره می‌برد و در سمت چپ بدنه آن یک دکمه قرار دارد که مختص دستیار دیجیتالی Xiao است. این دستیار دیجیتالی تنها از زبان چینی پشتیبانی می‌کند و سوالی که مطرح می‌شود این است که در دیگر بازارها این دکمه چه کارکردی خواهد داشت.

می میکس ۳ در سه رنگ سبز، آبی و مشکی روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت مدل ۶-۱۲۸ گیگابایت ۴۷۴ دلار، قیمت مدل ۸-۱۲۸ گیگابایت ۵۱۵ دلار و قیمت مدل ۸-۲۵۶ گیگابایت ۵۷۵ دلار است. تمام این مدل‌ها همراه با شارژر بی‌سیم ۱۰ وات و کیس محافظ عرضه می‌شوند.

مدل مجهز به ۱۰ گیگابایت حافظه رم «شهر ممنوعه» (Forbidden City) نام دارد و همراه با یک مجسمه طلایی‌رنگ از یک موجود افسانه‌ای چینی عرضه می‌شود و قیمت آن هم ۷۲۰ دلار است.

می میکس 3

پیش‌فروش این گوشی از همین امروز آغاز می‌شود و یک هفته‌ بعد در تاریخ ۱ نوامبر روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل «شهر ممنوعه» در اواخر نوامبر به بازار راه می‌یابد.

منبع: GSM Arena

The post شیائومی می میکس ۳ معرفی شد؛ طراحی کشویی و عرضه مدل ۵G appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا