اخبار کسب و کار

رکوردشکنی‌های اسپایدرمن ادامه دارد؛ آمار فروش بازی‌های سپتامبر منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

موسسه‌ی NPD که آمار و ارقام فروش صنعت بازی را در ایالات متحده به صورت ماهانه اعلام می‌کند، از فروش شگفت‌انگیز بازی اسپایدرمن (Spider-Man) خبر داده است؛ طوری که تعداد رکوردهای اسپایدرمن در تاریخ بازی‌های پلی‌استیشن روز به روز بیشتر می‌شود.

طبق آماری که موسسه‌ی NPD از وضعیت فروش بازی‌ها در ماه سپتامبر منتشر کرده است، بازی اسپایدرمن توانسته بیشترین میزان درآمد در نخستین ماه عرضه را بین تمام بازی‌های انحصاری تاریخ پلی‌استیشن داشته باشد. بازی اسپایدرمن هم‌چنین در یک ماه اول عرضه‌ی خود، بیشتر از میزان فروش ماه اول دیگر بازی‌های سال جاری میلادی فروش داشته است.

برای مقایسه‌ی وضعیت فروش بازی Spider-Man و دیگر بازی‌هایی که از روی این شخصیت ساخته شده، موسسه‌ی NPD گفته است که فروش نخستین ماه بازی Spider-Man از مجموع فروش ماه نخست تمام بازی‌های اسپایدرمن از سال ۱۹۹۵ بیشتر است.

اسپایدرمن و موفقیت‌های بزرگ آن را کنار بگذاریم، رتبه‌ی دوم فروش ماه سپتامبر به بازی NBA 2K19 رسیده است. فروش ماه نخست این قسمت جدید مجموعه بازی‌های NBA 2K از تمام شماره‌های گذشته‌ی آن بیشتر بوده است.

در رتبه‌ی فروش سوم ماه سپتامبر جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فرقه اساسین قرار گرفته است. نکته‌ی جالب این جاست که بازی Assassin’s Creed Odyssey در واقع در ماه سپتامبر عرضه نشده. با این حال، آمار فروش ماه سپتامبر توسط موسسه‌ی NPD تا روز ششم اکتبر را در نظر می‌گیرد؛ یعنی یک روز پس از عرضه‌ی Assassin’s Creed Odyssey. این قسمت جدید مجموعه فرقه اساسین آن‌قدر فروش روز اول خوبی داشته که بتواند در رتبه‌ی سوم فروش بازی‌های سپتامبر قرار بگیرد.

بازی Assassin's Creed Odyssey

قسمت سوم سه‌گانه‌ی جدید توم ریدر یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider یک هفته پس از اسپایدرمن عرضه شد و این موضوع، حسابی روی فروش این توم ریدر جدید تاثیر گذاشت. بازی Shadow of the Tomb Raider در رتبه‌ی پنجم فروش قرار گرفته؛ رتبه‌ای پایین‌تر در مقایسه با دو قسمت قبلی آن.

می‌توانید در ادامه لیست کامل بازی‌های پرفروش ماه سپتامبر را در ایالات متحده ببینید:

  1. Marvel’s Spider-Man
  2. NBA 2K19
  3. Assassin’s Creed Odyssey
  4. FIFA 19
  5. Shadow of the Tomb Raider
  6. Madden NFL 19
  7. Forza Horizon 4
  8. Destiny 2
  9. Super Mario Party
  10. NHL 19
  11. Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
  12. WWE 2K19
  13. Grand Theft Auto V
  14. Mario Kart 8
  15. Naruto to Boruto: Shinobi Striker
  16. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  17. Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy
  18. Super Mario Odyssey
  19. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  20. Minecraft

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post رکوردشکنی‌های اسپایدرمن ادامه دارد؛ آمار فروش بازی‌های سپتامبر منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا