اخبار کسب و کار

بتسدا: در فال‌آوت ۷۶ انتظار باگ‌های زیادی داشته باشید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

زمان زیادی تا عرضه‌ی قسمتی جدید در مجموعه بازی‌های فال‌آوت باقی نمانده است. با این حال، بازی Fallout 76 حسابی با قسمت‌های گذشته این مجموعه فرق می‌کند. بازی فال‌آوت ۷۶ اولین تجربه‌ی ساخت یک بازی آنلاین توسط استودیوی بتسدا است؛ تجربه‌ای که واضح است از پس آن برنیامده‌اند.

نسخه‌ی آزمایشی یا همان بتا بازی Fallout 76 یکی دو روزی است که به صورت رسمی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار گرفته. با این حال پیش از شروع بتا، بتسدا در شبکه‌های اجتماعی خود پیغامی را منتشر کرد. پیغامی که می‌گوید آن‌ها خودشان هم اساسا نمی‌دانند بازی فال‌آوت ۷۶ چیست و از بازی‌کننده‌ها برای حل مشکلات بازی کمک خواسته‌اند.

در پیغام بتسدا آمده است که بازی‌کننده‌ها باید انتظار باگ‌های بزرگی را داشته باشند. وجود باگ در بازی‌های بتسدا موضوعی تازه نیست، ولی به نظر می‌رسد وضعیت Fallout 76 وخیم‌تر از بازی‌های قبلی بتسدا باشد.

بتسدا در بیانیه‌ی خود نوشته است: «دنیاهایی که ساخته‌ایم، چه فال‌آوت باشد چه Elder Scrolls و چه استارفیلد که در آینده می‌آید، مکان‌های مهمی برای ماه ستند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با این دنیاها به بهترین شکل ممکن برخورد کنیم، چون می‌دانیم آن‌ها به همان اندازه که برای ما مهم هستند، برای شما هم مهم‌اند.»

در ادامه بتسدا از باگ‌های بازی می‌گوید: «می‌دانیم که به خاطر وسعت بازی‌های‌مان و سیستم‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهیم، باگ‌ها و مشکلاتی که پیش‌بینی نکرده بودیم، همیشه پیش می‌آیند. با توجه به کاری با فال‌آوت ۷۶ قرار است انجام دهیم، می‌دانیم که قرار است همه را در معرض مشکلاتی بزرگ و جدید قرار دهیم که خودمان به آن‌ها برخورد نکرده‌ایم. از برخی مشکلات خبر داریم، مثل بخش‌هایی از بازی که باید وضعیت اجرای آن‌ها بهینه شود. از دیگر مشکلات بازی خبر نداریم و به کمک شما نیاز داریم. به تمام توصیه‌های شما عمل خوهامی کرد، چه حالا و چه بعد از عرضه‌ی بازی.»

بازی Fallout 76

اگر وضعیت به جایی رسیده است که بتسدا خودش رسما نامه‌ای منتشر می‌کند و می‌گوید انتظار باگ‌های وحشتناک بزرگی را داشته باشید، تصور می‌کنیم بازی Fallout 76 حال و روز خوبی نداشته باشد. امیدواریم بتسدا بتواند تجربه‌ای خوب و سرگرم کننده در این بازی آنلاین ارایه دهد، ولی در حال حاضر به نظر نمی‌رسد بازی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد. ظاهرا باید ماه‌ها پس از عرضه‌ی بازی منتظر درست شدن آن باشیم.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه شود.

منبع: USgamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بتسدا: در فال‌آوت ۷۶ انتظار باگ‌های زیادی داشته باشید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا