اخبار کسب و کار

سامسونگ می‌گوید مشغول توسعه نمایشگرهای تاشو مختص لپ‌تاپ‌ها است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بر اساس خبرهای منتشر شده، انتظار می‌رود در ماه آینده سامسونگ از اولین گوشی تاشو خود پرده‌برداری کند. در همین حین، سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای تاشو بزرگ‌تری را روانه‌ی بازار کند. معاون بخش بازاریابی کامپیوترهای سامسونگ، طی یک رویداد مربوط به لپ‌تاپ‌ها در کره جنوبی گفته: «همانند گوشی‌های تاشو، سامسونگ از طریق همکاری با سازندگان نمایشگرها قصد دارد نمایشگرهای تاشو را برای لپ‌تاپ‌ها توسعه دهد. این نمایشگرها صرفا تا نمی‌شوند، بلکه تجربه‌ی کاربری جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند و می‌توانند صنعت لپ‌تاپ‌ها را متحول کنند.»

این نمایشگرها صرفا تا نمی‌شوند، بلکه تجربه‌ی کاربری جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

نمایشگرهای تاشو می‌توانند تبلت‌های هیبریدی را هم دستخوش تغییرات اساسی کنند و طراحی‌های جدیدی را امکان‌پذیر خواهند کرد. سامسونگ نگفته که در حال همکاری با کدام شرکت‌ها است و تاریخی برای معرفی نمونه اولیه یا محصول نهایی مربوط به این تکنولوژی را تعیین نکرده است. با این حال، لپ‌تاپ‌هایی مانند Spectre Folio شرکت HP یک کاندیدای ایدئال برای بهره‌گیری از این مشخصه محسوب می‌شوند و در این زمینه همچنین می‌توانیم به سرفیس جیبی مایکروسافت هم اشاره کنیم.

به گفته‌ی این مقام ارشد، سامسونگ سالانه حدود ۳.۲ میلیون کامپیوتر به فروش می‌رساند و این شرکت نقش مهمی در ارتباط بین کامپیوترها و گجت‌هایی مانند تبلت‌ها و گوشی‌ها ایفا می‌کند. همچنین این شرکت مدتی پیش تبلت هیبریدی جدیدی را معرفی کرد که از ارتباط LTE بهره می‌برد و به گفته‌ی سامسونگ، باتری آن تا ۲۰ ساعت دوام می‌آورد.

منبع: The Verge

The post سامسونگ می‌گوید مشغول توسعه نمایشگرهای تاشو مختص لپ‌تاپ‌ها است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا