اخبار کسب و کار

لیدی گاگا می‌تواند در اسکار هت تریک کند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» به دنبال این است که در بخش بهترین ترانه اریجینال اسکار امسال با ارائه سه قطعه از لیدی گاگا پیروز میدان شود. بنظر می‌رسد پخش‌کننده فیلم یعنی کمپانی برادران وارنر سه ترانه «Shallow» (کم عمق)، «I’ll Never Love Again» (هیچ‌گاه دوباره عاشق نمی‌شوم) و «Always Remember Us This Way» (همیشه ما را همین‌طور به یاد بیاور) را در بخش بهترین ترانه نود و یکمین جایزه اسکار ثبت کرده است.

قوانین اسکار می‌گوید که تنها دو ترانه از یک فیلم می‌توانند در بخش بهترین ترانه نامزد شوند درنتیجه کمپانی برادران وارنر با ارائه سه ترانه می‌خواهند شانس‌شان را در این بخش به حداکثر برسانند.

در بیلبورد پرفروش‌های موسیقی هم قطعه «shallow» برای دومین هفته متوالی صدرنشین بوده است. این قطعه موسیقی در عرض دو هفته ۱۴۳ هزار نسخه فروخته است.

اسکار بهترین ترانه اریجینال به آهنگسازی که پشت هر قطعه قرار دارد اهدا می‌شود که اوضاع را برای لیدی گاگا عالی می‌کند. این موزیسین آهنگساز هر سه قطعه فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» است که به اسکار ارائه شده‌اند. اگر دو تا از آهنگ‌هایی که کمپانی برادران وارنر به اسکار ارائه داده‌اند در این بخش نامزد شوند، آن وقت لیدی گاگا هت تریک می‌کند و نامزد دریافت سه جایزه اسکار می‌شود. چون همین حالا هم او یکی از پیشگامان نامزدی اسکار در بخش بهترین بازیگر زن است. آخرین فیلمی که در بخش بهترین ترانه موفق شد دو نامزدی اسکار به دست آورد «لالالند» (۲۰۱۶) بود که هم برای قطعه «City of Stars» (شهر ستاره‌ها) و هم «Audition» (آزمون خوانندگی) نامزد دریافت جایزه اسکار شد که در نهایت هم برای قطعه «شهر ستاره‌ها» اسکار را به خانه برد.

لیدی گاگا در نوشتن متن ترانه هر سه قطعه هم مشارکت داشته است. در قطعه «هیچ‌گاه دوباره عاشق نمی‌شوم» او به تنهایی اجرا می‌کند اما در دو قطعه دیگر با بردلی کوپر همخوانی دارد. بنظر می‌آید قطعه «shallow» بیشتر از دو قطعه دیگر در حال حاضر شانس پیشتازی دارد. در صفحه رسمی یوتیوب لیدی گاگا این قطعه بیش از ۵۰ میلیون بار در عرض کمتر از یک ماه که آنلاین شده، بازدید داشته است.

در بیلبورد پرفروش‌های موسیقی هم این قطعه برای دومین هفته متوالی صدرنشین بوده است. این قطعه موسیقی در عرض دو هفته ۱۴۳ هزار نسخه فروخته است و از هفته اولش فقط ۳۸ درصد افت فروش داشته است. وضعیت فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» هم در گیشه تقریبا مشابه است و در سومین هفته اکرانش فقط ۳۲ درصد افت فروش داشته است.

«ستاره‌ای متولد شده است» داستان یک زن جوان مشتاق موسیقی است که یک موزیسین کهنه‌کار عاشق‌اش می‌شود و به او کمک می‌کند تا به قله موفقیت برسد در حالی که رشد یکی از آنها زوال دیگری را در پی دارد.

منبع: indiewire

The post لیدی گاگا می‌تواند در اسکار هت تریک کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا