اخبار کسب و کار

اولین نمونه عکس گرفته شده با دوربین وان پلاس ۶T منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تنها شش روز تا معرفی گوشی وان پلاس ۶T باقی مانده و ما به لطف رندر‌ها، با ظاهر این گوشی به خوبی آشناییم. اگرچه شش روز تا معرفی باقی مانده، آقای Pete Lau، مدیرعامل وان پلاس، تحمل کردن را کنار گذاشته و اولین عکس گرفته شده با این گوشی را منتشر کرده است. این تصویر از شهر شنزن چین گرفته شده و مدیرعامل وان پلاس به زبان چینی زیر عکس متنی شبیه به «فیلتر خودتان را بیابید» برای آن انتخاب کرده است.

با توجه به رزولوشن عکس، می‌توان گفت دوربین این گوشی عکس‌هایی ۱۳ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. البته آقای Lau اطلاعات EXIF عکس را حذف کرده تا نتوانیم بفهمیم که این دوربین از چه لنزی با چه دیافراگمی استفاده می‌کند. همچنین هنوز نمی‌دانیم سنسور دوربین ساخت چه شرکتی است.

عکس را بخواهیم قضاوت کنیم، جدا از فیلتر رنگی که به نظر روی عکس گذاشته شده، از نظر جزئیات و شارپنس، با عکسی در حد پرچمداران کنونی بازار روبرو هستیم. از ساختمان و نور‌های آن‌ها گرفته تا ابرها و حتی ماه، همگی به خوبی ثبت شده‌اند. این یعنی دوربین وان پلاس ۶T در نور کم عملکرد خیلی خوبی باید داشته باشد. از آنجایی که تنها با یک عکس به سختی می‌توان چنین نتیجه‌ای گرفت، می‌توانیم بگوییم ممکن است عکس در حالت HDR و یا حالت مخصوص عکاسی در شب گرفته شده باشد. در این حالت‌ها معمولا گوشی چند عکس را با اکسپوژر مختلف به سرعت ثبت کرده و با ترکیب آن‌ها، یک عکس واحد می‌سازد.

یک نکته دیگر اینجاست که هنوز نمی‌دانیم برای ثبت این عکس، گوشی روی سه پایه قرار داده شده یا روی دست بوده است. اگر این عکس روی دست ثبت شده باشد، باید بگوییم وان پلاس ۶T در زمینه دوربین نسبت به نسل قبلی خود، پیشرفت بزرگی داشته است. شما درباره این تصویر چه فکر می‌کنید؟ آیا وان پلاس بالاخره می‌تواند یک دوربین واقعا عالی در گوشی‌های خود عرضه کند؟

منبع: GSMArena

The post اولین نمونه عکس گرفته شده با دوربین وان پلاس ۶T منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا