اخبار کسب و کار

به خوانندگی پوریا اخواص؛ آلبوم «به یاد لطفی» منتشر شد

رسانه نوا – گروه «نهفت» به سرپرستی جهانشاه صارمی و خوانندگی پوریا اخواص آلبوم «به یاد لطفی» از تولیدات نسل دوم این مجموعه موسیقایی را منتشر کرد.

به گزارش رسانه نوا به نقل از مهر، آلبوم «به یاد لطفی» با اجرای گروه «نهفت» به سرپرستی جهانشاه صارمی و خوانندگی پوریا اخواص از سوی موسسه فرهنگی و هنری آوای گنبد نیلی منتشر شد. آلبوم به یاد لطفی از تولیدات نسل دوم گروه نهفت است که اجراهای گروه نوازی آن در سال ۱۳۸۴ ضبط شده است.

گروه نهفت با بیش از ۲ دهه فعالیت به سرپرستی جهانشاه صارمی، با برگزاری بیش از ۷۰ کنسرت و انتشار آلبوم های صوتی «ایران هنگام کار است»، «شب جوانی»، «دستور مقدماتی تار و سه تار»، «تولدی دوباره» و نیز آلبوم های تصویری «طلوع»، «بزرگداشت غلامحسین درویش» ، «تولدی دوباره ( آلبوم نهفت ۱)» و تجلیل از نیم قرن فعالیت هنری محمدرضا لطفی (آلبوم نهفت۲) در حوزه موسیقی فعالیت می کند.

جهانشاه صارمی سرپرست گروه نوازنده تار و بم تار، گلشن دانش نوازنده تار، پریسا همایون فر نوازنده تار، یاور طاهریان نوازنده سنتور، حسین اینانلو نوازنده عود، حسام اینانلو نوازنده کمانچه و قیچک آلتو، المیرا مردانه نوازنده کمانچه، مهدی نبوی نوازنده نی، امیر شکرآبی نوازنده تمبک، رضا فرهمند نوازنده دف و پوریا اخواص خواننده اعضای گروه «نهفت» در این آلبوم موسیقی را تشکیل می دهند.

صارمی که علاوه بر ۲۲ سال سرپرستی گروه «نهفت» تالیف کتاب های آموزش تار و سه تار، همکاری در چندین کتاب معتبر موسیقی، انتشار چندین آلبوم صوتی و تصویری و تجربه آموزش موسیقی در گروه سنی کودک و نوجوان را در کارنامه هنری خود دارد، در بخشی از بروشور این آلبوم می نویسد: «این آلبوم با هدف تجلیل از یکی از فرهنگ سازترین موسیقیدانان ایران و نیز ثبت توان اجرایی نسل دوم گروه نهفت منتشر می شود.»

نوشته به خوانندگی پوریا اخواص؛ آلبوم «به یاد لطفی» منتشر شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا