اخبار کسب و کار

تصویر زنده از گوشی شیائومی می میکس ۳ منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کمتر از یک هفته دیگر، جدیدترین گوشی شیائومی یعنی می میکس ۳ رسما معرفی می‌شود. این گوشی برای اینکه بتواند حاشیه‌های نمایشگر را تا حد ممکن کاهش دهد، از طراحی کشویی بهره می‌برد و به همین خاطر تمرکز تمام تیزرهای رسمی مربوط به این گوشی، مربوط به جلوی می میکس ۳ بوده است.

اما به لطف انتشار این تصویر زنده، می‌توانیم به جزییات پنل پشتی این گوشی هم نگاهی داشته باشیم.

طبق این تصویر که در سایت SlashLeaks منتشر شده، پنل پشتی این گوشی تا حد زیادی مشابه می میکس ۲ اس است. اول از هر چیزی، باید خاطرنشان کنیم جایگاه یک حسگر اثر انگشت در این پنل دیده می‌شود و به همین خاطر نباید انتظار بهره‌گیری از فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را داشته باشیم. علاوه بر این، گویا شیائومی مانند دیگر گوشی‌های این سری تصمیم گرفته همچنان از پنل پشتی سرامیکی استفاده کند.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اطلاعات زیادی منتشر نشده است. فقط می‌توانیم به اظهارات شیائومی اشاره کنیم که اعلام کرده این گوشی از ۱۰ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و از اینترنت ۵G هم پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ باشد. همانطور که گفتیم، چیزی به رونمایی این گوشی نمانده و در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) رسما معرفی می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post تصویر زنده از گوشی شیائومی می میکس ۳ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا