اخبار کسب و کار

۳۰ درصد از کارکنان شرکت اسنشال اخراج شدند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی پیش، شرکت اسنشال اخراج حدود ۳۰ درصد از کارکنان خود را تایید کرد. در همین زمینه باید به گزارش‌هایی اشاره کنیم که طبق آن‌ها این کمپانی ساخت دومین گوشی خود را لغو کرده و مدیران ارشد درصدد فروش این شرکت هستند.

این تعدیل نیرو عمدتا در بخش‌های فروش و سخت‌افزار بوده است.

هرچند این فروش هنوز نهایی نشده است، اما این اخراج گسترده نشان‌دهنده‌ی سایه‌ بحران بزرگی است که بر شرکت خالق اندروید، اندی روبین، سایه انداخته است. از زمان عرضه گوشی اسنشال در سال گذشته، هنوز این شرکت محصول جدیدی را عرضه نکرده است. به گزارش بلومبرگ، این تعدیل نیرو عمدتا در بخش‌های فروش و سخت‌افزار بوده است.

آینده‌ی این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هفته‌ی گذشته، بلومبرگ گزارشی را منتشر کرد که این شرکت می‌خواهد گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی را روانه‌ی بازار کند. گوشی هوشمندی که عمدتا از طریق فرمان‌های صوتی می‌تواند کارهای موردنظر کاربر را انجام دهد و انجام خودکار مواردی مانند رزرو قرار ملاقات یا پاسخ دادن به ایمیل‌ها و پیامک‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین این کمپانی قرار بود در تابستان ماژول مربوط به جک هدفون را عرضه کند که گوشی اسنشال را واجد این مشخصه می‌کرد؛ محصولی که هنوز عرضه نشده است.

منبع: The Verge

The post ۳۰ درصد از کارکنان شرکت اسنشال اخراج شدند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا