اخبار کسب و کار

کالبدشکافی پیکسل ۳ ایکس‌ال نام شرکت سازنده نمایشگر را مشخص کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کارشناسان سایت iFixit مطابق روند همیشگی خود، جدیدترین گوشی‌ها را کالبدشکافی می‌کنند تا از تمام قطعات به کار رفته در این گجت‌ها سر در بیاورند. در همین راستا، گذر پیکسل ۳ ایکس‌ال هم به این سایت افتاد و با کالبدشکافی آن، برخی جزییات که فقط در مورد آن‌ها حدس و گمان‌هایی مطرح شده بود، مورد تایید قرار گرفتند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در این کالبدشکافی مشخص شده، این است که شرکت سامسونگ سازنده‌ی صفحه‌نمایش پیکسل ۳ ایکس‌ال به حساب می‌آید. این همان نمایشگری است که سایت تخصصی DisplayMate به آن نمره عالی A مثبت داد و به همین خاطر کاربران دیگر نگران تکرار مشکلات مربوط به نمایشگر پیکسل ۲ ایکس‌ال نیستند.

کارشناسان iFixit با کالبدشکافی گوشی پیکسل ۳ ایکس‌ال متوجه شده‌اند که تعمیر این گوشی کار چندان آسانی به حساب نمی‌آید. جدا کردن پنل پشتی شیشه‌ای بدون شکستن آن کاری بسیار سخت است و با توجه به سخت بودن بیرون آوردن آنتن و باتری این گوشی، احتمالا این موارد هم در این فرایند آسیب می‌بینند.

کارشناسان iFixit می‌گویند که جایگزین کردن این نمایشگر هم اصلا راحت نیست و برای این کار، در نهایت ناچار می‌شوید کل فریم گوشی را تعویض کنید. این افراد از لحاظ تعمیرپذیری، از ۱۰ نمره به این گوشی نمره‌ی ۴ را داده‌اند. این یعنی اگر قصد خرید این پرچم‌دار را دارید، باید حسابی از آن مراقبت کنید.

منبع: Android Authority

The post کالبدشکافی پیکسل ۳ ایکس‌ال نام شرکت سازنده نمایشگر را مشخص کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا