اخبار کسب و کار

گوشی گیمینگ هواوی میت ۲۰X معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در کنار گوشی‌های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، هواوی از گوشی گیمینگ میت ۲۰X پرده‌برداری کرد. این گوشی که از نمایشگر ۷.۲۱ اینچی بهره می‌برد، بزرگ‌ترین گوشی هواوی محسوب می‌شود. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ است و می‌تواند محتوای HDR را نمایش دهد. در ضمن میت ۲۰X از قلم استایلوس هم پشتیبانی می‌کند که چنین چیزی در بین گوشی‌سازهای چینی کم‌سابقه است.

این گوشی مانند دو برادر دیگرش از تراشه قدرتمند کرین ۹۸۰ و دوربین سه‌گانه بهره می‌برد و مجهز به اندروید پای است. بریدگی نمایشگر این گوشی هم مانند میت ۱۰ قطره‌ای شکل است. هرچند قلم استایلوس این گوشی جداگانه به فروش می‌رسد، ولی به‌لطف پشتیبانی از آن، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذابی بهره‌مند شوند. همچنین هواوی برای این گوشی یک گیم‌پد فیزیکی را عرضه می‌کند که گیمرهای حرفه‌ای بتوانند راحت‌تر از گذشته بازی‌های موردنظر خود را انجام دهند.

میت ۲۰X مجهز به باتری بسیار بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و هواوی برای خنک نگه داشتن تراشه و گوشی، از ترکیب اتاقک بخار و لایه‌های گرافینی استفاده کرده که استفاده از این سیستم در گوشی‌های هوشمند تابه‌حال سابقه نداشته است. هواوی می‌گوید گوشی میت ۲۰X علی‌رغم اینکه در مقایسه با کنسول نینتندو سوییچ از نمایشگر بزرگتری بهره می‌برد، ولی شارژدهی آن دو برابر این کنسول است.

اگرچه پیش از این هواوی تبلتی که از قلم استایلوس پشتیبانی کند و گوشی‌های گیمینگ را عرضه کرده، ولی این اولین باری است که این شرکت این دو مشخصه را با یکدیگر ترکیب می‌کند. این گوشی که واجد ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در ۲۶ اکتبر در دو رنگ آبی و نقره‌ای با قیمت ۸۹۹ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: Android Authority

The post گوشی گیمینگ هواوی میت ۲۰X معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا