اخبار کسب و کار

مراسم معرفی گوشی هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو [پخش زنده تمام شد]

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر، هواوی از جدیدترین پرچمداران خود، یعنی خانواده‌ی هواوی میت ۲۰ رونمایی خواهد کرد. مراسم رونمای از هواوی میت ۲۰ در شهر لندن برگزار می‌شود. می‌توانید به صورت زنده از دیجی کالا مگ این مراسم را تماشا کنید.

هواوی در سری میت جدیدترین تکنولوژی‌های خود در حوزه سحت‌افزار را ارائه می‌کند و در گوشی میت ۲۰ نیز این سنت را رعایت کرده و جدیدترین پردازنده خود یعنی کرین ۹۸۰ را روی این گوشی قرار داده و برای اولین بار از آن رونمایی خواهد کرد. بر اساس خبرهای منتشر شده، هواوی حسگر اثر انگشت میت ۲۰ را به زیر صفحه نمایش ۶.۳۹اینچی انتقال داده که برای جزئیات بیشتر در مورد عملکرد آن باید منتظر مراسم رونمایی گوشی باشیم. میت ۲۰ یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی دارد و در پشت گوشی ۳ دوربین ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است که به جز دوربین اصلی شامل یک دوربین با لنز سوپرواید و یک دوربین با لنز تله فوتو می‌شود. این لنزها در همکاری باهم بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر را به همراه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: تمام جزئیات گوشی هواوی میت ۲۰ پرو مشخص شد

میت ۲۰ گران‌قیمت‌ترین گوشی خواهد بود که هواوی تاکنون تولید کرده است و به رقابت جدی با پرچمداران سامسونگ و اپل خواهد پرداخت. همزمان با پخش زنده این مراسم در دیجی‌کالا مگ، لایوبلاگ این مراسم نیز برقرار خواهد بود و گزارش لحظه به لحظه مراسم در زیر همین پست منتشر خواهد شد.

The post مراسم معرفی گوشی هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو [پخش زنده تمام شد] appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا