اخبار کسب و کار

نخستین آلبوم اهورا ایمان با نام «پروانه های پیراهنش» رونمایی شد

رسانه نوا – آیین رونمایی و جشن امضا نخستین آلبوم اهورا ایمان خواننده و ترانه سرای کشورمان با نام «پروانه های پیراهنش» عصر روز جمعه ۲۰ مهرماه و با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی در شهرکتاب ابن سینا برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم «پروانه های پیراهنش» از ۹ قطعه به نام های بانو، پروانه پوش، دوباره عشق دوباره دریا، قصه اینجوری نبود، چرا من زندگی، آه، منو ببار، عاشق ترین باش، نذار برم و گله دارم تشکیل شده که ترانه ها و آهنگسازی تمام قطعات از اهورا ایمان است و در تنظیم آن نیز هنرمندانی چون آرش حسینی، هومن نامداری، علیرضا ظریف، پدرام کشتکار، امیر جمالفرد و میثم مروستی با وی همکاری داشته اند. ضمن اینکه انوش تقوی، مهدی دریانی، فرشاد حسامی، آرش حسینی و امیر جمالفرد نیز میکس و مسترینگ قطعات را برعهده داشته‌اند.

در ابتدای این مراسم اهورا ایمان دقایقی به صحبت پرداخت و ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «اولین قطعه این آلبوم در سال ۱۳۹۰ منتشر شد و تقدیر این بود که هفت سال پس از انتشار این قطعه این آلبوم به همت حوزه هنری منتشر شود. ما در این آلبوم تلاش خودمان را کرده ایم اما نمی گویم که کار ایده آلی را منتشر کرده ایم اما تا جایی که امکان داشت سعی کردیم یک اثر بدون عیب و نقصی را منتشر کنیم و امیدوارم که مورد توجه مخاطبان موسیقی نیز قرار بگیرد همچنین امیدوارم اهورا ایمان را نه به عنوان ترانه سرا بلکه به عنوان فردی که نخستین آلبوم موسیقی خود را منتشر کرده است، نگاه کنید و نقاط ضعف و قوت این آلبوم را به بنده گوشزد کنید تا بتوانم باز هم در این راه قدم بردارم.»

سپس آریا عظیمی نژاد آهنگساز مطرح کشور نیز دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: «من و اهورا ایمان در بین تمام کارهایی که تاکنون انجام داده ایم، بیشترین همکاری را با هم داشته ایم. اهورا ایمان صدای دل من است و صدای ایشان را بسیار دوست دارم و در این سال ها زحمات زیادی برای موسیقی کشور کشیده است. ایشان همیشه به من لطف داشته و همیشه به من کمک کرده تا جهان درونی من بیرونی شود و به گوش شنوندگان برسد. انتشار این آلبوم را به ایشان تبریک می گویم و امیدوارم در این راه پر فراز و نشیب نیز همانند ترانه سرایی موفق باشد.»

پس از صحبت های آریا عظیمی نژاد، نوبت به ستار اورکی دیگر آهنگساز برجسته کشورمان رسید و وی نیز دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: «قبل از هر چیز می خواهم از استاد زنده یاد بابک بیات یاد کنم. استاد بابک بیات به شکل عجیبی دست روی هرکسی می گذاشتند، آن شخص به عنوان آرتیست درجه یک به جامعه معرفی می شد همانند حمید حامی، مانی رهنما، نیما مسیحا، بابک صحرایی، اهورا ایمان و… و خوشحالم از اینکه آقای بیات اهورا ایمان عزیز را با من آشنا کرد و این آشنایی سال هاست که منجر به برادری شده است و اهورا ایمان از آن دسته افرادی هستند که بسیار با اخلاق و با منش بودند. باعث افتخار من بود که در چندین قطعه با ایشان همکاری داشته ام و انتشار این آلبوم را به ایشان تبریک می‌گویم.»

سپس بامداد بیات پسر زنده یاد استاد بابک بیات و همچنین علیرضا کهن دیری دیگر آهنگساز مطرح کشورمان نیز در سخنانی جداگانه انتشار این آلبوم را به اهورا ایمان تبریک گفتند.

در ادامه این مراسم حمید حامی خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز دقایقی در مورد این آلبوم به صحبت پرداخت و گفت: «شاید بسیاری از افراد از جدایی بدشان نیاید آن هم در این اوضاع اقتصادی و فرهنگی ما که خیلی تعریفی ندارد. دارم احساس می کنم که مردم از جدایی زیاد ناراضی نیستند اما من به عنوان آدمی که با احساساتم زندگی می کنم، از جدایی ها همیشه دلم گرفته و حالم بد بوده است. این جدایی، جدایی من از اهورا ایمان بود که همیشه در ذهنم بود که چرا این اتفاق نمی افتد و بالاخره چندی پیش بعد از مدت ها با ایشان تماس گرفتم و دو ترانه از ایشان گرفته ام که قرار است آن ها را اجرا کنم و خوشبختانه هم اکنون که ما اینجا هستیم، با هم دوست هستیم و دوست بودیم و از ایشان ممنونم که من را به عنوان دوست خود قبول کرد. امروز یک اتفاق بزرگ در زندگی هنری اهورا ایمان رخ داده که از همین جا به ایشان انتشار نخستین آلبومشان را تبریک می گویم. من همیشه اهورا ایمان را به عنوان یک غزل سرا و شاعر می شناختم اما از امروز به بعد ایشان را به عنوان یک خواننده هم می شناسم.»

پس از صحبت‌های حمید حامی، اهورا ایمان مجددا به پشت جایگاه آمد و در سخنانی کوتاه آلبوم «پروانه های پیراهنش» را به تمام بانوان این سرزمین تقدیم کرد. سپس هومن نامداری آهنگساز و تنظیم کننده نیز لحظاتی به صحبت پرداخت و انتشار این آلبوم را به اهورا ایمان تبریک گفت.

در اواخر این مراسم اهورا ایمان با همراهی پیانو «وحید مهراد» قطعه «گله دارم» از آلبوم «پروانه های پیراهنش» را به صورت زنده اجرا کرد.

بخش پایانی این مراسم به جشن امضا آلبوم اختصاص داشت و هواداران با در دست داشتن آلبوم های خود به نوبت به سمت اهورا ایمان برای امضا و عکس یادگاری رفتند.

گرفتن عکس یادگاری مهمانان با اهورا ایمان پایان بخش این مراسم بود.

دکتر محمدرضا چراغعلی، محمدرضا مقدم، رضا تاجبخش، علیرضا بندری، علیرضا برنجی، مهدی محمدی، علیرضا ظریف، صابر قدیمی، سینا بهمنش، سامی تحصیلداری و سجاد عزیزی آرام دیگر مهمانان این مراسم بودند.

رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان

اه

نوشته نخستین آلبوم اهورا ایمان با نام «پروانه های پیراهنش» رونمایی شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا